دانلود NirSoft BrowserAddonsView 1.29 x86/x64 – مشاهده افزونه‌های نصب شده روی مرورگر

دانلود NirSoft BrowserAddonsView 1.29 x86/x64 - مشاهده افزونه‌های نصب شده روی مرورگر

 

دانلود NirSoft BrowserAddonsView

| مشاهده افزونه‌های نصب شده روی مرورگر |

 

NirSoft BrowserAddonsView 1.29 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای مواقعی است که می‌خواهید لیست افزونه‌های نصب شده بر روی مرورگرهای اینترنتی خود را ببینید. همانطور که می‌دانید، امروزه شمار متعددی از افزونه‌های قابل نصب بر روی مرورگرهای محبوب در دسترس قرار دارند. کاربر می‌تواند در استورهای مرورگر اج، کروم، فایرفاکس، اپرا و … جستجو و بسته به نیاز خود، اکستنشن‌های دلخواهش را دانلود و نصب کند. با وجود اینکه این افزونه‌ها امکانات بیشتری را در حالت پیش‌فرض به مرورگر اضافه می‌کنند، اما نصب تعداد زیاد این افزونه‌ها می‌تواند عملکرد مرورگر شما را تحت تاثیر قرار دهد. از طرفی، گاهی ممکن است یک افزونه مشخص را از منبعی ناشناس نصب کرده و حتی از وجود آن نیز بی‌اطلاع باشید.

بنابراین، بد نیست که در برخی مواقع سری به لیست افزونه‌های نصب شده بزنید و موارد اضافه از نظر خود را حذف کنید. از طرفی اگر که کاربر چند مرورگر مختلف به طور همزمان باشید، انجام این کار نیز برایتان احتمالا زمان‌بر خواهد شد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید افزونه‌های نصب شده بر روی هر مرورگر را در قالب یک لیست کامل مشاهده کنید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و شما می‌توانید از خروجی آن در فرمت دلخواه خود نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NirSoft BrowserAddonsView را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NirSoft BrowserAddonsView :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان نمایش لیست کامل افزونه‌های نصب شده بر روی مرورگرهای وب

– سازگاری با انواع مرورگرهای فایرفاکس، رکوم، اج و …

– امکان خروجی گرفتن در فرمت HTML

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NirSoft BrowserAddonsView.cover1  300x172 - دانلود NirSoft BrowserAddonsView 1.29 x86/x64 - مشاهده افزونه‌های نصب شده روی مرورگر NirSoft BrowserAddonsView.cover2  300x161 - دانلود NirSoft BrowserAddonsView 1.29 x86/x64 - مشاهده افزونه‌های نصب شده روی مرورگر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 200 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR