دانلود WhatRuns 1.7.7 Firefox / 1.7.12 Chrome – اطلاع از تکنولوژی‌های به‌کار رفته در طراحی صفحات وب

دانلود WhatRuns 1.7.7 Firefox / 1.7.12 Chrome - اطلاع از تکنولوژی‌های به‌کار رفته در طراحی صفحات وب

 

دانلود WhatRuns

| اطلاع از تکنولوژی‌های به‌کار رفته در طراحی صفحات وب |

 

WhatRuns 1.7.7 Firefox / 1.7.12 Chrome نام یک افزونه جدید، مفید و کاربردی برای مرورگر فایرفاکس و کروم است که از طریق آن کاربر می‌تواند به اطلاعاتی مفید و جامع از تکنولوژی‌های به‌کار رفته در طراحی صفحات وب دست یابد. این افزونه، یک ابزار کاربردی برای تشخیص تکنولوژی‌های به‌کاررفته در وب‌سایت‌ها است. این افزونه قابلیت اسکن سایت‌ها و تحلیل فناوری‌های مورد استفاده در آن‌ها را دارد. هدف اصلی از این افزونه، ارائه اطلاعات مفید و دقیقی در مورد فریم‌ورک‌ها، CMSها، ابزار و تکنولوژی‌های بکار رفته در طراحی و توسعه وب‌سایت‌هاست که این موضوع به افراد حرفه‌ای در حوزه طراحی وب می‌تواند کمک شایانی کند. از بین تکنولوژی‌هایی که این افزونه توانایی تشخیص آن‌ها را دارد می‌توان به وردپرس، جوملا، ری‌اکت، شاپیفای و … اشاره کرد. به وسیله این افزونه، کاربران می‌توانند بدون نیاز به دسترسی به کد منبع وب‌سایت یک سایت را اسکن کرده و تشخیص دهند که با چه فریم‌ورک یا ابزاری طراحی شده است.

نحوه استفاده از این افزونه بسیار ساده است و کاربر به راحتی می‌تواند به وب‌سایت مورد نظر خود مراجعه کند تا افزونه فوق به طور خودکار شروع به تشخیص‌ اطلاعات فنی وب‌سایت کرده و نتیجه به کاربر نمایش دهد. این افزونه برای موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم قابل دسترسی است. این افزونه اطلاعاتی کامل راجع به تکنولوژی‌ها و فریم‌ورک‌هایی که در وب‌سایت‌ها استفاده می‌شوند ارائه می‌دهد، و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از این اطلاعات تصمیمات بهتری در طراحی و توسعه وب‌سایت‌های خود بگیرند، بهبودهای مختلف را اعمال کنند و همچنین از تجربه‌ی کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها بهره‌مند شوند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WhatRuns را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WhatRuns :

– امکان تشخیص ساده و سریع تکنولوژی‌های به کار رفته در طراحی وب‌سایت

– امکان تشخیص تکنولوژی وب، سی ام اس، تم، فونت و اسامی آن‌ها

– امکان کارکرد خودکار همزمان با ورود به وب‌سایت‌های مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Whatruns.cover1  300x225 - دانلود WhatRuns 1.7.7 Firefox / 1.7.12 Chrome - اطلاع از تکنولوژی‌های به‌کار رفته در طراحی صفحات وب Whatruns.cover2  300x225 - دانلود WhatRuns 1.7.7 Firefox / 1.7.12 Chrome - اطلاع از تکنولوژی‌های به‌کار رفته در طراحی صفحات وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI/CRX
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR