دانلود OpenAndroidInstaller 0.4.0 Alpha – نصب رام و فلش گوشی‌های اندروید

دانلود OpenAndroidInstaller 0.4.0 Alpha - نصب رام و فلش گوشی‌های اندروید

 

دانلود OpenAndroidInstaller

| نصب رام و فلش گوشی‌های اندروید |

 

OpenAndroidInstaller 0.4.0 Alpha نام یک ابزار جدید، سبک و رایگان به منظور نصب کاستوم رام‌های اندروید بر روی گوشی و تبلت‌های شماست. نصب کردن یک کاستوم رام اندروید بر روی اسمارت فون یا تبلت‌های اندروید، مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ارتقای پرفرمنس دستگاه، آزادی بیشتر و امنیت بالاتر اشاره کرد. علاوه بر این، با نصب کاستوم رام‌ها شما دیگر هیچ نگرانی از بابت بسته‌های نرم افزاری از پیش نصب شده بر روی رام‌های اورجینال را نخواهید داشت؛ زیرا که رام‌های کاستوم معمولا فاقد این بلوت ورها بوده و ابزارهای از پیش نصب شده‌ی آن‌ها را نیز می‌توان شخصی‌سازی کرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید کاستوم رام دلخواه خود را بر روی گوشی اندروید نصب کنید و بدین طریق، دستگاه خود را کاستومایز کنید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و برخلاف دیگر روش‌های قدیمی، نیازی به وارد کردن دستور در خط فرمان ندارد و همه‌ی دستورات آن از طریق همین محیط گرافیکی قابل اجراست. به طور کلی، این نرم افزار یک ابزار قابل اطمینان برای نصب کردن کاستوم رام‌های مختلف است و در صورتی که نیاز به ابزاری برای نصب چنین رام‌هایی در دیوایس اندرویدی خود دارید،‌ پیشنهاد می‌کنیم حتما این ابزار را امتحان کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار OpenAndroidInstaller را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار OpenAndroidInstaller :

– فراهم‌سازی امکان نصب مستقیم انواع رام بر روی گوشی و تبلت‌های اندروید

– دارا بودن پکیج‌هایی از قبیل adb, fastboot, heimdall

– سازگاری با انواع رام‌های اندروید با ریکاوری TWRP

– رایگان و متن‌باز بودن

– پشتیبانی از ده‌ها دیوایس مختلف اندرویدی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

OpenAndroidInstaller.cover1  300x205 - دانلود OpenAndroidInstaller 0.4.0 Alpha - نصب رام و فلش گوشی‌های اندروید OpenAndroidInstaller.cover2  300x168 - دانلود OpenAndroidInstaller 0.4.0 Alpha - نصب رام و فلش گوشی‌های اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR