دانلود ETL Software Visual Importer Professional 6.2.6.13 x64 – نرم افزار درون‌ریزی داده به دیتابیس

دانلود ETL Software Visual Importer Professional 6.2.6.13 x64 - نرم افزار درون‌ریزی داده به دیتابیس

 

دانلود ETL Software Visual Importer

| نرم افزار درون‌ریزی داده به دیتابیس |

 

ETL Software Visual Importer Professional 6.2.6.13 x64 نام یک ابزار کاربردی و قدرتمند به منظوردرون‌ریزی داده به دیتابیس است که می‌ـواند دیتای شما را به آسانی وارد انواع سیستم‌های پایگاه داده‌ای کند. این نرم افزار می‌تواند به عنوان یک ابزار کمکی برای درون‌ریزی داده‌ها مورد استفاده قرار گیرد تا به کمک آن‌ بتوانید دیتای خود در انواع فرمت‌ها را به سیستم وارد نمایید. دیتای موجود در سیستم‌های مختلف، در انواع مختلف ساختارها و فرمت‌ها نگهداری می‌شود و خروجی هریک از آن‌‌ها به طور مستقیم در دیگر سیستم‌ها قابل استفاده نیست؛ بدین ترتیب شما لازم است که در ابتدا دیتای مورد نظر خود را در ساختار مناسب آماده کرده و سپس آن را به دیتابیس درون‌ریزی کنید.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که امکان درون‌ریزی دیتا به سیستم را به ساده‌ترین شکل ممکن برایتان فراهم می‌کند. درون‌ریزی داده بدون استفاده از ابزارهای این‌چنینی فرآیند پیچیده‌‌ای را دارد که با بهره‌گیری از این برنامه می‌توانید بسیاری از سختی‌‌ها را از بین ببرید. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در محیطی گرافیکی دیتای مورد نظر خود را آماده درون‌ریزی به سیستم کرده و به ساده‌ترین شکل ممکن اطلاعات خود را در انواع دیتابیس‌های اس کیو ال سرور، اوراکل، مای‌اس‌کیو‌ال و … درون‌ریزی نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار ETL Software Visual Importer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ETL Software Visual Importer Professional :

– امکان درون‌ریزی اطلاعات از روی فایل متنی

– امکان درون‌ریزی دیتا از روی فایل اکسل

– امکان درون‌ریزی از فایل اکسس

– امکان درون‌ریزی از انواع دیتابیس‌های اوراکل، مای‌اس‌کیو‌ال، فایربرد، اس‌کیو‌لایت و …

– درون‌ریزی به دیتابیس Oracle, MS SQL Server, MySQL, PostgreSQL, SQLite, Interbase/Firebird و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ETL Software Visual Importer.cover1  300x242 - دانلود ETL Software Visual Importer Professional 6.2.6.13 x64 - نرم افزار درون‌ریزی داده به دیتابیس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR