دانلود Search For Trees 1.0.2 Chrome / 1.0.1 Firefox – جستجو در گوگل و شرکت در کمپین درختکاری

دانلود Search For Trees 1.0.2 Chrome / 1.0.1 Firefox - جستجو در گوگل و شرکت در کمپین درختکاری

 

دانلود Search For Trees

| جستجو در گوگل و شرکت در کمپین درختکاری |

 

Search For Trees 1.0.2 Chrome / 1.0.1 Firefox یک موتور جستجوی مبتنی بر گوگل است که درآمد تبلیغاتی حاصل از آن، صرف درختکاری در جهان می‌شود. این موتور جستجو، نتایج دقیقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در عین حال، تاثیر مثبتی بر محیط زیست نیز خواهد داشت. موتور جستجویی که برای رسیدن به اطلاعات مدنظر خود در اینترنت استفاده می‌کنید، تاثیر زیادی بر کیفیت نتایج شما دارد. مسلما گوگل دقیق‌ترین است؛ اما بسیاری از کاربران ممکن است بسته به نیاز خود، موتور جستجوی بینگ یا… را نیز ترجیح دهند. ابتکار جدیدی تحت عنوان سرچ فور تریز، ادعا می‌کند که بیشتر درآمد تبلیغاتی خود را صرف کاشتن درخت خواهد کرد. چیزی که ممکن است دوست‌داران محیط زیست را نیز به استفاده از این موتور جستجو ترغیب کند.

این موتور جستجو در قالب یک افزونه‌ی مرورگر فایرفاکس و کروم ارائه شده و کاربر می‌تواند با نصب آن، این موتور جستجو را برای همیشه در مرورگر خود آماده‌ی استفاده داشته باشد. به گفته توسعه‌دهنده، نتایج جستجوی این مورگر توسط گوگل بهینه‌سازی می‌شود و از این روی می‌توان گفت که نتایجی نزدیک به گوگل را می‌توانید از سرچ‌های خود در آن انتظار داشته باشید. شما با نصب و استفاده از این مرورگر، می‌توانید به کاشت درختان بیشتر و همینطور داشتن هوایی پاکیزه‌تر در فردای جهان کمک کنید.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Search For Trees را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Search For Trees :

– قابلیت نصب بر روی مرورگر گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس

– دارا بودن کمپین جالب تبلیغاتی برای ترغیب کاربران به استفاده

– نمایش نتایج بر پایه موتور جستجوی گوگل

– قابلیت دسترسی‌پذیری ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Search For Trees.cover1  300x169 - دانلود Search For Trees 1.0.2 Chrome / 1.0.1 Firefox - جستجو در گوگل و شرکت در کمپین درختکاری Search For Trees.cover2  300x169 - دانلود Search For Trees 1.0.2 Chrome / 1.0.1 Firefox - جستجو در گوگل و شرکت در کمپین درختکاری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : XPI/CRX
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR