دانلود بازی Seasons of War 1.0.104 – فصل جنگ برای اندروید

دانلود بازی Seasons of War 1.0.104 - فصل جنگ برای اندروید

 

دانلود بازی Seasons of War برای اندروید

| بازی فصل جنگ برای اندروید |

 

Seasons of War 1.0.104 بازی جدیدی در سبک سری بازی های استراتژیک برای شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. در این بازی شما در نقش فرماندار یک شهر امپریالی نقش آفرینی می کنید ، این سرزمین تحت حمایت و سازماندهی شما به رشد و پیشرفت خواهد رسید. شما با برپاسازی یک شهرستان جدید و اداره کردن آن ، اقتصادی پایدار را رقم بزنید. در ادامه می توانید رفاه حال شهروندان را با توسعه کشاورزی، آموزش، بهداشت و درمان و تجارت تأمین نمایید.

شما می توانید با کشف دانش ها و تکنولوژی های جدید ، اقتصاد مردمان را بهبود بخشید. بازی Seasons of War ، با وجود مدت زمان اندکی که از عرضه آن می گذرد ، تعداد بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است. پلیرهای مختلفی از سراسر جهان این بازی را بر روی دستگاه خود نصب کرده و با یکدیگر به رقابت می پردازند. بنابراین برای پیروزی در تنش هایی که در میان ارتش ها رخ می دهد ، مردان خود را برای نبردهای استراتژیک تربیت کنید تا در برابر هجوم آوردن دشمنان قدرت کافی داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Seasons of War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Seasons of War1 Seasons of War2 Seasons of War3 Seasons of War4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR