دانلود Pacestar WizFlow Flowcharter Professional 7.23.2193 – نرم افزار ترسیم آسان فلوچارت

دانلود Pacestar WizFlow Flowcharter Professional 6.74 - نرم افزار ترسیم آسان فلوچارت

 

دانلود Pacestar WizFlow Flowcharter Professional

| نرم افزار ترسیم آسان فلوچارت |

 

Pacestar WizFlow Flowcharter Professional 7.23.2193 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی در زمینه ترسیم انواع دیاگرام و فلوچارت است که به کمک آن قادر هستید انواع مختلف نمودارها را متناسب با نیازهای مختلف ترسیم نمایید. در صورتی که شما نیز از دانش‌آموختگان رشته مهندسی نرم افزار باشید، احتمالا به خوبی از اهمیت بالای الگوریتم و فلوچارت در طرح اولیه برنامه اطلاع دارید. زمانی که دستورات یک برنامه زیاد باشد، ایجاد الگوریتم کار ساده‌ای نیست و شروع روند کدنویسی به این شکل، برنامه‌ای پیچیده را شکل خواهد داد. در این شرایط، لازم است که در ابتدا طرح و ایده را در قالب یک دیاگرام یا فلوچارت ترسیم کنید تا روند کلی طرح در قالب این نمودار قابل مشاهده باشد.

فلوچارت، مجموعه‌ای از اشکال قراردادی است که دستورالعمل برنامه و ترتیب اجرای هر مرحله از آن را مطابق با الگوریتم مورد نظر نمایش می‌دهد. در واقع رکدام از اشکال هندسی که در فلوچارت استفاده می‌شوند، مطابق با قرارداد و استاندارد مخصوصی هستند که در بین توسعه‌دهندگان و مهندسین نرم افزار به خوبی شناخته شده است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید فلوچارت مورد نظر خود را به آسانی و با استفاده از انواع اشکال و ابزارهای موجود ترسیم نموده و روند توسعه نرم افزار خود را شروع کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Pacestar WizFlow Flowcharter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pacestar WizFlow Flowcharter :

– امکان ترسیم انواع فلوچارت و نمودار برای پروژه‌های نرم افزاری

– قابلیت ترسیم انواع اشکال هندسی مطابق با استانداردهای مهندسی نرم افزار

– دارا بودن ده‌ها نماد و شکل هندسی شناخته شده

– مناسب برای طرح ایده‌ها، نمایش فرآیند اسناد، طراحی سیستم‌‌ها و توسعه محصولات نرم افزاری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pacestar WizFlow Flowcharter.cover1  300x219 - دانلود Pacestar WizFlow Flowcharter Professional 7.23.2193 - نرم افزار ترسیم آسان فلوچارت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR