دانلود وردپرس WordPress 6.4.3 – سیستم مدیریت محتوا + نسخه فارسی

دانلود Wordpress.com for Desktop 4.0.0 - نرم افزار وردپرس دسکتاپ برای ویندوز

دانلود وردپرس WordPress

قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوا + نسخه فارسی

 

وردپرس WordPress 6.4.3 یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند است که برای ساخت و مدیریت سایت طراحی شده است و دارای امکانات بسیار زیادی است که در ادامه این امکانات را به شما معرفی می کنیم. وردپرس نرم افزار تحت وب فارسی است که شما میتوانید با آن به سادگی سایت خود را راه اندازی کنید و بر روی آن نظارت داشته باشید. این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند به وسیله اشخاص خاصی طراحی شده است و روزانه برای آن افزونه، پوسته و… منتشر می شود که شما به راحتی میتوانید این افزونه یا پوسته ها را به سایت خود اضافه کنید. شخصی که وردپرس را راه اندازی کرد کسی نیست جز مت مولوگ که برای پیشرفت اینده و توسعه فضای مجازی این سیستم مدیریت محتوا را راه اندازی کرد.

از ویژگی های WordPress میتوان به ساخت سایت در چند دقیقه، مدیریت حرفه ای سایت، نظارت بر عملکرد کاربران، تایید نظرات کاربران، امکان تغییر پوسته یا افزونه های سایت، امکان راه اندازی فروشگاه روی سایت، امکان ساخت فرم تماس و… اشاره کرد که اینها فقط تعداد اندکی از ویژگی های این سیستم مدیریت محتوا است. وردپرس از همان اول رقیب سر سخت جوملا بوده است و هنوز هم با هم رقابت می کنند ولی از هر لحاظ وردپرس از جوملا بهتر است و کار با آن راحت تر است پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید سایتی یا وبلاگی درست کنید از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده کنید. هم اکنون میتوانید نسخه جدید و اخرین ورژن وردپرس فارسی را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی از ویژگی های سیستم مدیریت محتوا وردپرس :

– ساخت و پیاده سازی سایت در چند دقیقه

– مدیریت حرفه ای سایت

– نظارت بر عملکرد کاربران

– تایید نظرات کاربران

– امکان تغییر پوسته و افزونه های سایت

– امکان راه اندازی فروشگاه بر روی سایت

– امکان ساخت فرم تماس

– و …

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

dashboard

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ZIP
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR