دانلود Khandevane 1.9.0 – اپلیکیشن خندوانه برای اندروید

دانلود Khandevane 1.9.0 - اپلیکیشن خندوانه برای اندروید

 

دانلود اپلیکیشن خندوانه برای اندروید

| نرم افزار رسمی خندوانه برای اندروید |

 

اپلیکیشن خندوانه Khandevane 1.9.0 نام جدیدترین نسخه از نرم افزار رسمی برنامه خندوانه است که در اختیار شما بازدیدکنندگان محترم قرار می‌دهیم. اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص این برنامه از شبکه نسیم هستید، تیم پرتلاش خندوانه اپلیکیشن مخصوصی را برایتان در نظر گرفته است که با نصب آن بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود، می‌توانید به امکانات متعددی دسترسی داشته باشید. دوست‌داران برنامه خندوانه، می‌توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های خود، عکس‌های درجه یک مربوط به پشت صحنه هر قسمت را ببینید و در نسخه جدید این آن، نظرات خود را نیز ارسال کنید.

اگر قصد دارید که در قسمت جدید برنامه ادابازی حضور داشته باشید، لازم است که با استفاده از این اپلیکیشن، مشخصات خود را به ثبت برسانید تا در فصل بعدی در لیست شرکت‌کنندگان آن قرار بگیرید. همچنین اگر قصد شرکت در برنامه‌ را داشته باشید، می‌بایست در این برنامه ثبت نام کنید تا اسم شما در لیست مهمان‌های فصل جدید قرار بگیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Khandevane برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار خندوانه :

– امکان مشاهده عکس‌ها و ویدیوهای مربوط به هر قسمت از برنامه

– دسترسی سریع به اطلاعیه‌های برنامه

– قابلیت ثبت‌نام در مسابقه ادابازی

– امکان حضور در میان مهمانان برنامه

– دسترسی به آخرین اخبار خندوانه‌ای‌ها

– امکان لایک کردن مطالب

– امکان آشنایی با افراد پشت صحنه برنامه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Khandevane1 85x150 - دانلود Khandevane 1.9.0 - اپلیکیشن خندوانه برای اندروید Khandevane2 85x150 - دانلود Khandevane 1.9.0 - اپلیکیشن خندوانه برای اندروید Khandevane3 85x150 - دانلود Khandevane 1.9.0 - اپلیکیشن خندوانه برای اندروید Khandevane4 85x150 - دانلود Khandevane 1.9.0 - اپلیکیشن خندوانه برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR