دانلود Game Booster – 4x Faster (with Advance Settings) 1.0.8 – بهینه‌سازی اجرای بازی‌ها در اندروید

دانلود Game Booster - 4x Faster (with Advance Settings) 1.0.8 - بهینه‌سازی اجرای بازی‌ها در اندروید

 

دانلود Game Booster – 4x Faster برای اندروید

| نرم افزار بهینه‌سازی اجرای بازی‌ها در اندروید |

 

Game Booster – 4x Faster (with Advance Settings) 1.0.8 نام یک نرم افزار محبوب و برگزیده در گوگل پلی استور است که می‌تواند با اعمال تنظیماتی جادویی و تاثیرگذار، امکان تجربه سریع و روان‌تر بازی‌ها در گوشی و تبلت‌های اندرویدی را برای شما فراهم کند. در حالت پیش‌فرض، بخشی از قدرت پردازنده اصلی و گرافیکی دستگاه متناسب با نوع اولویت‌ها بین نرم افزارهای مختلف (سیستمی/کاربری) تقسیم می‌شود. این بدان معناست که احتمال دارد همزمان با اجرای بازی مورد علاقه خود، بخشی از اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه دستگاه در حال به‌کارگیری حداکثر توان پردازنده باشند. در چنین مواقعی، مشاهده می شود که با وجود قدرت بالای دستگاه، بازی‌ها با کیفیت پایینی اجرا می‌شوند. نرم افزاری که در این مطلب از استی یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم می‌تواند تراشه پردازنده اصلی و گرافیکی دستگاه را به گونه‌ای پیکربندی کند که شما بتوانید در هنگام اجرای بازی‌ها، نهایت قدرت و سرعت را ‌آنان شاهد باشید.

اگر شما هم در حین اجرای بازی‌های گرافیکی در گوشی یا تبلت اندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ این مشکل معمولا خود را در قالب افت سرعت، نمایش فریم به فریم صحنه‌های گرافیکی و … خود را نشان می‌دهد. با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، شما می‌توانید حداکثر توان سخت افزاری دستگاه را به اجرای بازی اجرا شده اختصاص دهید تا بدین واسطه قادر باشید بازی‌ها را با نهایت کیفیت و بهره‌وری ممکن تجربه نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Game Booster – 4x Faster (with Advance Settings برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Game Booster – 4x Faster (with Advance Settings :

– امکان اجرای بازی‌ها با نهایت قدرت هسته‌های پردازنده

– جلوگیری از به خواب رفتن هسته‌ها

– بهبود عملکرد دستگاه در هنگام اجرای بازی‌های گرافیکی

– بهبود حافظه رم برای اجرای بازی‌ها

– کاهش و حذف لگ‌ در اجرای بازی‌ها

– بهبود پردازش گرافیک بازی‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Game Booster 1 84x150 - دانلود Game Booster - 4x Faster (with Advance Settings) 1.0.8 - بهینه‌سازی اجرای بازی‌ها در اندروید Game Booster 2 84x150 - دانلود Game Booster - 4x Faster (with Advance Settings) 1.0.8 - بهینه‌سازی اجرای بازی‌ها در اندروید Game Booster 3 84x150 - دانلود Game Booster - 4x Faster (with Advance Settings) 1.0.8 - بهینه‌سازی اجرای بازی‌ها در اندروید Game Booster 4 84x150 - دانلود Game Booster - 4x Faster (with Advance Settings) 1.0.8 - بهینه‌سازی اجرای بازی‌ها در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3.10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR