دانلود روتا – نقشه و مسیریاب فارسی 3.0.1 برای اندروید

دانلود روتا - نقشه و مسیریاب فارسی 3.0.1 برای اندروید

 

دانلود نرم افزار روتا – نقشه و مسیریاب فارسی برای اندروید

| نقشه و مسیریاب روتا برای اندروید |

 

روتا – نقشه و مسیریاب فارسی 3.0.1 نام یک اپلیکیشن جدید و قدرتمند برای کاربرانی است که همواره از نرم افزارهای نقشه و مسیریاب در سفرهای درون و بیرون شهری استفاده می‌کنند. تاکنون چندین نرم افزار مسیریاب مختلف مخصوص سیستم‌عامل اندروید را در بخش مربوطه خدمت شما کاربران عزیز معرفی کرده‌ایم و در این مطلب، به معرفی ابزاری جدید در همین رابطه می‌پردازیم که امکانات کاربردی بسیاری در این زمینه را برای شما فراهم می‌کند. نقشه و مسیریاب روتا، به شما مسیرهای پیشنهادی مختلفی را برای رسیدن به مقصد ارائه می‌کند. در صورت وجود ترافیک لحظه‌ای سریعا مسیرهایی جدید را برای تردد نمایش می‌دهد که در صورت تایید بتوانید در مدت زمانی کوتاه‌تر و از طریق مسیر جایگزین به مقصد خود برسید. علاوه بر این، سیریاب روتا از طرح‌های ترافیک و کنترل آلودگی هوا پشتیبانی داشته و به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بدون ورود به این محدوده‌ها، سفری ایمن داشته باشید.

یکی از خصوصیات مهم و مورد انتظار کاربران حین استفاده از نرم افزارهای مسیریاب، امکان بهره‌گیری از امکانات صوتی است که مسیریاب روتا نیز این امکان را به شکلی جامع در خود دارد تا شما بتوانید حین ناوبری گام به گام در تمام سیر، از راهنمای صوتی و سخنگوی نرم افزار نیز به خوبی بهره ببرید. در واقع اگر که حین رانندگی با اتومبیل شخصی خود باشید، این سخنگو به شما امکانی می‌دهد که دیگر نیازی نباشد به صفحه گوشی خود نگاه کنیو و به شکل صوتی از وجود دوربین‌های کنترل سرعت، نقاط حادثه خیز، دست‌اندازها و … باخبر شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار روتا – نقشه و مسیریاب فارسی برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار روتا – نقشه و مسیریاب فارسی :

– دارا بودن نقشه تمامی شهرهای ایران با تازه‌ترین تغییرات و محیط فارسی

– امکان دسترسی به پلاک منازل در نقشه شهرهای تهران

– دارا بودن امکان ناومبری قدم به قدم با دستیار هوشمند صوتی

– امکان استفاده از محیط روشن و تاریک (در روز و شب)

– امکان نمایش مکان‌های پرکاربرد نظیر پمپ بنزین، خودپرداز، ایستگاه مترو، بی آر تی، رستوران، کافی شاپ و … بر روی نقشه

– امکان نمایش مسیر پیشنهاد به همراه تخمین زمان رسیدن به مقصد

– نمایش سرعت مجاز در حین رانندگی از مسیرها

– امکان نمایش هشدار وجود دوربین کنترل سرعت و نقاط حادثه‌خیز

– نمایش ترافیک لحظه‌ای در مسیر

– امکان ارائه مسیر جایگزین در محدوده‌های ترافیکی

– امکان ذخیره‌سازی مکان‌های منتخب

– دارا بودن قابلیت جستجوی پیشرفته مکان‌ها بر روی نقشه

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Routa1 84x150 - دانلود روتا - نقشه و مسیریاب فارسی 3.0.1 برای اندروید Routa2 84x150 - دانلود روتا - نقشه و مسیریاب فارسی 3.0.1 برای اندروید Routa3 84x150 - دانلود روتا - نقشه و مسیریاب فارسی 3.0.1 برای اندروید Routa4 84x150 - دانلود روتا - نقشه و مسیریاب فارسی 3.0.1 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR