دانلود بازی Traffix 2.2 – کنترل ترافیک در شهرهای شلوغ برای اندروید

دانلود بازی Traffix 2.2 - کنترل ترافیک در شهرهای شلوغ برای اندروید

 

دانلود بازی Traffix برای اندروید

| بازی کنترل ترافیک در شهرهای شلوغ برای اندروید |

 

Traffix 2.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی InfinityGames.io است. شرکت نرم افزاری اینفینیتی‌گیمرز، در چند سال اخیر با معرفی و عرضه عناوینی مجهز به گرافیک ساده و مینیمال، توانسته محبوبیت خاصی را در بین هواداران این سبک بازی‌ها به دست آورد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از تازه‌ترین عناوین ساخته شده توسط این کمپانی بازی‌سازی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند. بزرگراه، جایی‌ست که در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توان شلوغی و عجله رانندگان را در آن مشاهده کرد. مسیری پر از استرس، خطر و گاها پرترافیک که منجر به بی‌اعصابی راننده‌ها می‌شود@ این موضوع در شهرهای بزرگ‌تری همچون پاریس، توکیو، استامبول و یا لاس‌وگاس بیشتر از هر جای دیگری خود را نشان می‌دهد. در این بازی، شما وظیفه‌ای را بر عهده دارید که با انجام صحیح آن می‌توانید این شهرها را برای همیشه از شهر ترافیک آزاردهنده خلاص کنید!

قوانین این بازی بسیار ساده هستند و شما با صرف کمی وقت و دقت می‌توانید شیوه به انجام رساندن ماموریت‌‌های آن را فرا بگیرید. تنها کافی‌ست که بر روی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در زمان مناسب ضربه بزنید تا با تغییر یافتن رنگ این چراغ‌ها، وسایل نقلیه در پشت خط ایست کنند و در مقابل رانندگان سمت دیگر اجازه حرکت داشته باشند. چراغ‌های سبز، زرد و قرمز نقشی مهم و سنتی را از زمان ابداع قوانین راهنمایی و رانندگی در تردد وسایل نقلیه در خیابان داشته و این بار هم شما با همین راهکار ساده باید ماموریت خود را به انجام برسانید. این بازی ده‌ها مرحله جذاب و سرگرم‌کننده را برای شما در نظر دارد که با حضور در هریک می‌توانید کنترل ترافیک در شهرهای مختلف را به دست گرفته و وضعیت تردد را به شکل روان‌تری در شهر مهیا سازید. هم اکنون می توانید بازی Traffix را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Traffix :

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و جذاب

– امکان یادگیری ساده و سریع

– گرافیک مینیمال و چشم‌نواز

– امکان کنترل قوانین ساده ترافیک در شهرهای بزرگ دنیا

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Traffix1 150x84 - دانلود بازی Traffix 2.2 - کنترل ترافیک در شهرهای شلوغ برای اندروید Traffix2 150x84 - دانلود بازی Traffix 2.2 - کنترل ترافیک در شهرهای شلوغ برای اندروید Traffix3 150x84 - دانلود بازی Traffix 2.2 - کنترل ترافیک در شهرهای شلوغ برای اندروید Traffix4 150x84 - دانلود بازی Traffix 2.2 - کنترل ترافیک در شهرهای شلوغ برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR