دانلود dotConnect for SQL Server 4.0.0 Professional – مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور

دانلود dotConnect for SQL Server 4.0.0 Professional - مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور

 

دانلود dotConnect for SQL Server

| مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور |

 

dotConnect for SQL Server 4.0.0 Professional نرم افزاری جدید و قدرتمند برای مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور (SQL Server) است که پیش‌تر با نام SQLDirect .NET شناخته می‌شد. این ابزار در واقع یک دیتا پرووایدر قوی برای اس کیو ال سرور است که با تکنولوژی ADO.NET و SqlClient ساخته شده تا برای توسعه اپلیکیشن‌های مبتنی بر SQL Server از سوی دولوپرها مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این نرم افزار، متخصصین جوزه نرم افزار و پایگاه داده می‌توانند از طریق یک ارتباط امن و نیتیو به SQL Server، به مجموعه‌ی دیتا و همینطور ساختار پایگاه داده دسترسی داشته و از تکنولوژی‌های موجود برای کار با داده‌ها و توسعه اپلیکیشن‌های مختلف بهره ببرند.

این نرم افزار یک رویکرد کاملا جدید را برای طراحی معماری اپلیکیشن‌ها در دسترس شما قرار می‌دهد که به کمک آن شما می‌توانید بهره‌وری کارهای خود را در توسعه اپ‌ها بالا ببرید. در صورتی که به عنوان دولوپر اپلیکیشن و یا توسعه‌دهنده‌ی پایگاه داده مشغول فعالیت هستید، با استفاده از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توانید دیتابیس اپ‌های خود را بهینه‌سازی کنید. هدف از توسعه این نرم افزار، فراهم‌سازی امکانی برای دولوپرها جهت طراحی و توسعه هرچه‌بهتر پایگاه داده‌ اپلیکیشن های مختلف است. این نرم افزار از شمار متعددی از پلاگین‌ها هم پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با نصب آن‌ها، با سهولت بیشتری به انجام امور خود بپردازید.  هم اکنون می توانید نرم افزار dotConnect for SQL Server را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار dotConnect for SQL Server :

– فراهم‌سازی امکان دسترسی ساده و سریع به کلیه امکانات پایگاه داده‌ی SQL Server

– ساخته شده با کدهای آپتیمایز شده و کارکرد سریع و روان

– دارا بودن اکستنشن‌های کاربردی برای توسعه اپلیکیشن در محیط‌های Visual Studio 2008 – 2019

– دارا بودن پرفرمنس بالا در کارکرد

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

dotConnect for SQL Server.cover1  300x213 - دانلود dotConnect for SQL Server 4.0.0 Professional - مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور dotConnect for SQL Server.cover2  163x300 - دانلود dotConnect for SQL Server 4.0.0 Professional - مدیریت پایگاه داده اس کیو ال سرور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR