دانلود Passliss 1.6.0.2108 – نرم افزار تولید رمزهای عبور قدرتمند

دانلود Passliss 1.6.0.2108 - نرم افزار تولید رمزهای عبور قدرتمند

 

دانلود Passliss

| نرم افزار تولید رمزهای عبور قدرتمند |

 

Passliss 1.6.0.2108 نام یک ابزار جدید و رایگان است که به کمک آن کاربر می‌توانید پسوردهایی امن و ترکیبی را برای استفاده در انواع حساب‌ها، اپلیکیشن‌ها و همینطور سیستم‌های امنیتی بسازد و مورد استفاده قرار دهد. این برنامه، در واقع یک ابزار تولیدکننده رمز عبور است که شما می‌توانید با آن، رمزهایی قوی و حرفه‌ای بسازید تا امکان هک شدن حساب کاربری شما با این رمزها، به حداقل برسد. همانطور که می‌دانید، راهکار امنیتی فعلی در فضای سایبری برای حساب‌های مختلف اینترنتی استفاده از کلمات عبور است. کلمات عبور، نقش مهمی را در امنیت حساب‌های کاربری بر عهده دارند و در صورتی که شما رمزی ساده و با قابلیت حدس زدن سریع را برای حساب مورد نظر خود تعریف کرده باشید، همواره خطر هک شدن و سوء استفاده از حساب کاربری شما وجود خواهد داشت.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند کلمات عبور مختلف را بر حساب نیاز شما تولید کند. برخلاف دیگر ابزارهای تولید پسورد، این نرم افزار مطابق با نیاز شما کلمات عبور را می‌سازد و این شما هستید که تعیین می‌کنید کلمه عبور مورد نظرتان شامل حروف کوچک، بزرگ و یا ترکیبی از اعداد و نمادها باشد یا خیر؛ بنابراین در صورتی که شما هم می‌خواهید رمز عبور دلخواه خود را بر اساس ترکیب مورد نظرتان بسازید و مدیریت کنید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار کاربردی و مفید را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Passliss را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Passliss :

– امکان تولید سریع و آسان رمزهای عبور –

امکان تولید رمزهای عبور مناسب برای حساب‌های کاربری، سیستم‌های امنیتی، اپلیکیشن‌ها و …

– امکان تولید رمزهای ترکیبی بر حسب نیاز و انتخاب کاربر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Passliss.cover1  300x166 - دانلود Passliss 1.6.0.2108 - نرم افزار تولید رمزهای عبور قدرتمند Passliss.cover2  300x166 - دانلود Passliss 1.6.0.2108 - نرم افزار تولید رمزهای عبور قدرتمند

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR