دانلود بازی Sons of Ra برای PC

دانلود بازی Sons of Ra برای PC

 

دانلود بازی Sons of Ra برای کامپیوتر

| بازی پسر رع |

| نسخه SKIDROW |

 

Sons of Ra بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2021 توسط Pharaoh Hound Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در اینجا به خدمت شما عزیزان بازدیدکننده معرفی می‌کنیم، یک تجربه جدید و سرگرم‌کننده در سبک برجک دفاعی است که شما دوست‌داران این سبک را به دوران مصر باستان می‌برد. بعد از مرگ فرعون، حاکمان مصر بر سر کسب قدرت بیشتر و سلطه بر سرزمین‌های نیل با هم به جنگ برخواستند. شما در این بازی، کنترل یکی فراعنه سرزمین‌های بالا یا پایین مصر را بر عهده می‌گیرید تا به عنوان حاکم واقعی مصر در میدان جنگ بایستید.

شما در این بازی می‌توانید دفاعی قدرتمند و جانانه را بسازید و کنترل خود را بر روی نواحی مختلف از مصر باستان گسترش دهید. برجک‌ها به شما قدرت ویژه‌ای در زمینه دفاع از سرزمین‌ها می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید انواع مختلفی از آن‌ها را در نقاط مختلف سرزمین خود مستقر کنید و از آن‌ها برای جلوگیری از پیشروی دشمن بهره بگیرید. سربازان شما در میدان نبرد هریک نقشی منحصر به فرد را ایفا می‌کنند. بنابراین سعی کنید آن‌ها را به تعداد مناسب در نقاط مختلف قرار دهید و تعیین وظایفی مشخص برای هر دسته، حاکمیت‌ سرزمین‌ مصر را در دستان خود بگیرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sons of Ra را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sons of Ra 1 300x169 - دانلود بازی Sons of Ra برای PC Sons of Ra 2 300x169 - دانلود بازی Sons of Ra برای PC

 

Sons of Ra 4 300x169 - دانلود بازی Sons of Ra برای PC Sons of Ra 3 300x169 - دانلود بازی Sons of Ra برای PC

 

تریلر بازی Sons of Ra :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i3-2100 / Phenom ii x4 965
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750 / Radeon 7750
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 857 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR