دانلود RegiStar 1.0.10 Build 9675 x64 – تراز کردن عکس‌های نجوم

دانلود RegiStar 1.0.10 Build 9675 x64 - تراز کردن عکس‌های نجوم

 

دانلود RegiStar

| تراز کردن عکس‌های نجوم |

 

RegiStar 1.0.10 Build 9675 x64 نرم افزاری جدید و تخصصی برای علاقه‌مندان به علم نجوم، علی‌الخصوص افرادی است که علاقه فراوانی به عکاسی نجوم دارند. این برنامه می‌تواند فرآیند تراز کردن تصاویر دیجیتالی علم نجوم را به شکل خودکار به انجام برساند. این برنامه قادر است تصاویر نجوم را حرکت و یا چرخش دهد تا عمل تراز کردن این تصاویر به شکل خودکار انجام گیرد. این نرم افزار، قادر است تصاویری در مقیاس‌های مختلف را نیز با هم هم‌تراز کند؛ حتی اگر که این تصاویر توسط سیستم‌های مختلف به ثبت رسیده باشند.

رجی‌استار، ابزاری برای عکاسان اعماق آسمان است. این برنامه اجازه می‌دهد تا بتوانید چندین تصویر مختلف که احتمالا توسط دوربین‌ها و تلسکوپ‌های مختلف گرفته شده است را به یک تصویر نهایی و ترکیب شده تبدیل کنید. این نرم افزار برای اجرای عملیات فوق، تصاویر مورد نظر را از شما می‌گیرد و با یک تکنولوژی پیشرفته عمل تراز کردن آن‌ها را به اجرا درمی‌آورد. نقطه قوت این برنامه، تراز کردن کاملا خودکار تصاویر نجوم است. این نرم افزار می‌تواند اجزای کیهانی موجود در تصویر را پیدا و از موقعیت آن‌ها برای ساخت تصاویر گروهی و تراز شده استفاده کند. یک الگوریتم تطبیق پیشرفته در این برنامه اجازه می‌دهد تا بتوانید تصاویر خود را در مقیاس و یا جهت‌های مختلف با کمترین هم‌پوشانی با همدیگر ادغام و یک تصویر واقع‌گرایانه و حرفه‌ای را تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RegiStar را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RegiStar :

– امکان تراز کردن چندین عکس مختلف در موضوع نجوم با هم

– مناسب برای متخصصین علم نجوم و علاقه‌مندان به عکاسی نجومی

– امکان اجرای عملیات با دقت و جزئیات بسیار

– قابلیت تراز کردن خودکار تصاویر نجوم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RegiStar.cover1  300x173 - دانلود RegiStar 1.0.10 Build 9675 x64 - تراز کردن عکس‌های نجوم RegiStar.cover2  300x173 - دانلود RegiStar 1.0.10 Build 9675 x64 - تراز کردن عکس‌های نجوم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR