دانلود بازی Ludo Online (Mr Ludo) 1.5.4 – منچ لودو برای اندروید

https://dl.yasdl.com/user2/Arash/2016/January/Android/Ludo.Online(Mr Ludo)1.5.4_YasDL.com.apk

 

دانلود بازی Ludo Online: Mr Ludo برای اندروید

| بازی منچ لودو برای اندروید |

 

Ludo Online (Mr Ludo) 1.5.4 نام یکی از محبوب ترین بازی های فکری در مارکت اندروید است. اگر شما هم از طرفداران بازی سنتی و دوست داشتنی منچ هستید ، پیشنهاد ما این است که بازی منچ مدرن و آنلاین Mr Ludo را از دست ندهید. بازی منچ لودو با نام مستعار Pachisi ، یکی از محبوب ترین بازی های فکری است که ذهن شما را به چالش وامیدارد. اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب و خاطره انگیز را به صورت 3 بعدی و به صورت مالتی پلیر با دوستان خود انجام دهید.

با انتخاب رنگ مورد نظر خود در این بازی ، می توانید با 3 حریف دیگر خود رقابت هایی جذاب را آغاز کنید. لودوهای شما همان مهره های شما هستند که با پرتاب تاس و کسب شماره هایی بین 1 تا 6 می توانید آنان را در میان خانه ها حرکت دهید. تمامی قوانین سنتی و کلاسیک در بازی Mr Ludo رعایت شده و شما می توانید یکی از خاطره انگیز ترین نوستالوژی های دوران کودکی و نوجوانی خود را در دهه های گذشته ، این بار در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Mr Ludo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MR Ludo1 MR Ludo2 MR Ludo3 MR Ludo4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 43 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR