دانلود پیام رسان گپ Gap 9.50 – پیام رسان ایرانی برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Gap Desktop 5.0.0

دانلود پیام رسان گپ Gap پیام رسان ایرانی برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Gap Desktop

 

دانلود پیام رسان گپ برای ویندوز کامپیوتر اندروید

| پیام رسان و شبکه اجتماعی ایرانی برای اندروید |

 

پیام رسان گپ Gap 9.50 + ویندوز و کامپیوتر Gap Desktop 5.0.0 یکی از جدیدترین نرم افزارهای پیام‌رسان و شبکه اجتماعی کاملا ایرانی است که می‌توان آن را یک جایگزین قدرتمند، امن و بسیار سریع برای نرم افزارهای واتس اپ، تلگرام و … به شمار آورد. با گسترش هرچه بیشتر کاربرد شبکه‌های اجتماعی در زندگی روزمره، شیوه ارتباط ما با دوستان و اعضای خانواده تغییر و تحول بسیار زیادی را در سال‌های اخیر تجربه کرده است. امروزه شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای پیام‌رسان بسیاری بر روی پلتفرم وب، اندروید، ویندوز، iOS و … در دسترس هستند. اکنون برخلاف سال‌های قبل، توسعه‌دهندگان فارسی زبان نیز پای به میادین گذاشته و با ارائه اپلیکیشن‌های بومی، سهم چشم‌گیری از بازار شبکه‌های اجتماعی را به خود اختصاص داده‌اند.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، روبیکا ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد.

یکی از نرم افزارهای شناخته شده در این زمینه، پیام رسان گپ است. این پیام‌رسان کاملا بومی، کاربران را قادر می‌سازد که از هر جا و مکانی بتوانند با یک ارتباط اینترنتی ساده، با سایر کاربران این سرویس ارتباط برقرار نمایند. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، یک مکالمه خصوصی و یا گروهی را با مخاطبین شروع کنید. همچنین می‌توانید محتویات دلخواه خود را نیز با دیگران به اشتراک گذاشته و یا فایل‌های ارسالی از سوی آن‌ها را نیز دانلود کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های محبوب و پرطرفدار پیام رسان گپ، توانایی برقراری تماس تلفنی کاملا رایگان است که هزینه‌های مکالمه کاربر را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. هم‌اکنون می توانید پیام رسان گپ برای اندروید ، ویندوز و کامپیوتر را از ادامه دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار پیام رسان گپ :

– دارا بودن قابلیت محبوب و سرگرم‌کننده دنیای گپ (شامل: بازی و سرگرمی ، اخبار و اطلاعات، آموزش ، خدمات و…)

– امکان برقراری ارتباط با سامانه پشتیبانی و خدمات مشتریان گپ

– عملکرد مبتنی بر ابر و ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر بر روی سرورهای امن و پرسرعت

– امکان تجربه تماس صوتی کاملا رایگان

– قابلیت چت از طریق مرورگر وب

– پشتیبانی از امکان گفتگوی خصوصی، گروهی و کانال

– دارا بودن پوسته‌های زیبا و شخصی‌سازی شده

– پشتیبانی از استیکرهای زیبا و دوست‌داشتنی

 

 

ویژگی های نسخه جدید:

+ بهینه سازی مصرف پهنای باند در تماس تصویری و افزودن تنظیمات مرتبط
+ رفع اشکالات جزئی

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gap1 85x150 - دانلود پیام رسان گپ Gap 9.50 - پیام رسان ایرانی برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Gap Desktop 5.0.0 Gap2 85x150 - دانلود پیام رسان گپ Gap 9.50 - پیام رسان ایرانی برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Gap Desktop 5.0.0 Gap3 85x150 - دانلود پیام رسان گپ Gap 9.50 - پیام رسان ایرانی برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Gap Desktop 5.0.0 Gap4 85x150 - دانلود پیام رسان گپ Gap 9.50 - پیام رسان ایرانی برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Gap Desktop 5.0.0

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 30/64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR