دانلود Perfect Webcam Monitor 3.9 – تبدیل کامپیوتر به دوربین امنیتی

دانلود Perfect Webcam Monitor 3.9 - تبدیل کامپیوتر به دوربین امنیتی

 

دانلود Perfect Webcam Monitor

| نرم افزار تبدیل کامپیوتر به دوربین امنیتی |

 

Perfect Webcam Monitor 3.9 نرم افزاری است که می‌تواند سیستم کامپیوتری شما را به یک مرکز امنیتی بسیار حرفه‌ای تبدیل کند! تمام چیزی که لازم دارید، یک وبکم معمولی USB است که در صورت استفاده از لپ تاپ، به این دوربین هم احتیاج نخواهید داشت! این نرم افزار قدرتمند، می‌تواند کامپیوتر دسکتاپ و یا لپ تاپ شما را به یک دوربین امنیتی بسیار پیشرفته تبدیل کند. با این کار، شما می‌توانید همواره از تمامی رویدادهای خانه و یا محل کار خود مطلع شده و فعالیت‌ها را به طور دائم به صورت ویدیویی ضبط کنید.

اگر شما هم دوست دارید که بدانید در زمان غیبت در پای سیستم، چه افرادی در حال فعالیت‌های بی‌اجازه هستند، نرم افزار Perfect Webcam Monitor می‌تواند این کار را برای شما به خوبی به اجرا درآورد. این نرم افزار قادر است تمامی حرکات صورت گرفته در برابر وبکم را تشخیص دهد و از همان لحظه به بعد، فرآیند ضبط و تشخیص را آغاز نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Perfect Webcam Monitor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Perfect Webcam Monitor :

– استفاده از نرم افزار به منظور تامین امنیت سیستم‌های خانگی و یا اداری

– مناسب برای رئیس شرکت‌ها

– نصب و راه‌اندازی بسیار آسان

– عملکرد کاملا مخفیانه و ساده با یک وبکم کامپیوتری

– مناسب برای کنترل فرزندان توسط والدین

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

– قابلیت تشخیص حرکات و ضبط رویدادها به صورت ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR