دانلود Universal Copy 2.3.3 – آرشیو کردن متن های کپی شده در اندروید

دانلود Universal Copy 2.3.3 - آرشیو کردن متن های کپی شده در اندروید

 

دانلود Universal Copy برای اندروید

| آرشیو کردن متن های کپی شده در اندروید |

 

Universal Copy 2.3.3 نام نرم افزاری که کاربران سیستم‌عامل اندروید را قادر می‌سازد تا از متن‌های کپی شده خود آرشیو تهیه کنند. قابلیت کلیپ‌بورد، امکانی است که کاربران را قادر می‌سازد متن دلخواه خود را در یک فضای موقت قرار داده و آن را در بخش یا اپلیکیشن دیگری منتقل کنند. در واقع کلیه فرآیند کپی/پیست (Copy/Paste)، به کمک همین حافظه انجام می‌گیرد. اما مهم‌ترین مشکل موجود در مورد حافظه کلیپ بورد، عدم امکان ذخیره‌سازی چندین متن در داخل آن است. در واقع زمانی که یک تکه متن جدید را کپی می‌کنید، محتویات قبلی از بین می‌رود.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود آماده کرده‌ایم، قادر است تاریخچه کلیه متون موجود در کلیپ بورد را در خود نگهداری کند. این نرم افزار، می‌تواند از کلیه متونی که در کلیپ بورد قرار گرفته‌اند، یک آرشیو کامل تهیه کند تا در هر زمان بتوانید به قدیمی‌ترین محتویات این حافظه نیز دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار Universal Copy را برای سیستم عامل اندروید از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Universal Copy :

– امکان کپی کردن متون بدون نیاز به عمل لمس طولانی (Long Press)

– توانایی کپی کردن متون از اپلیکیشن‌هایی از قبیل فیسبوک، یوتیوب و …

– امکان کپی کردن کپشن‌ها از اینستاگرام

– نگهداری آرشیو کامل از مجموعه متون کپی شده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Universal Copy1 89x150 - دانلود Universal Copy 2.3.3 - آرشیو کردن متن های کپی شده در اندروید Universal Copy2 89x150 - دانلود Universal Copy 2.3.3 - آرشیو کردن متن های کپی شده در اندروید Universal Copy3 89x150 - دانلود Universal Copy 2.3.3 - آرشیو کردن متن های کپی شده در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR