دانلود ایتا 6.14.22 Eitaa برای ویندوز و کامپیوتر اندروید 4.3.2 Win/Mac/Linux

دانلود پیام رسان ایتا Eitaa پیام رسان ایرانی برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر

 

دانلود ایتا برای ویندوز کامپیوتر اندروید

| پیام رسان ایرانی ایتا برای اندروید – جایگزینی قدرتمند و فارسی برای تلگرام |

 

پیام رسان ایتا Eitaa 6.3.2 + ویندوز و کامپیوتر Win/Mac/Linux 4.3.2 نام یک نرم افزار پیام‌رسان داخلی و بومی به عنوان جایگزین اپلیکیشن تلگرام است. همانطور که می‌دانید، ظهور شبکه‌های اجتماعی موبایل به طور همزمان با توسعه چشم‌گیر زیرساخت‌های شبکه مخابرات، سبب شد که بسیاری از کاربران ایرانی برای برقراری ارتباط با همدیگر، به سراغ پیام‌رسان‌های خارجی بروند. در سال‌های اخیر، پیام‌رسان‌ها و سرویس‌های اجتماعی مختلفی شروع به کار کرده و هرکدام از آنان نیز در برهه‌ای از زمان موفقیت قابل توجهی را کسب کرده‌اند. از جمله این پیام‌رسان‌ها می‌توان به واتس اپف وی‌چت، لاین، وایبر، تلگرام، کیک و … اشاره کرد. این روزها، شبکه اجتماعی تلگرام توانسته با جذب میلیون‌ها مخاطب و کاربر در کشور ایران، صاحب بیشترین کاربران شبکه اجتماعی در میان ایرانیان شود. به علت عدم وجود شبکه‌های پیام‌رسان داخلی، هریک از این سرویس‌ها از فرصت موجود استفاده کرده و توانستند سهم قابل توجهی از کاربران را به خود جذب کنند. در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، روبیکا ، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد. 

شبکه اجتماعی و سرویس پیام رسان تلگرام با فراهم نمودن قابلیت‌های جدید و بروزرسانی‌های مداوم، همواره به نیازهای کاربران توجه ویژه داشته و سعی کرده که در هر بروزرسانی، قابلیت‌های کاربردی‌تری را برای کاربران خود فراهم آورد. در همین راستا، سازندگان شبکه اجتماعی ایتا سعی بر آن داشته‌اند که با یک مهندسی معکوس دقیق، یک اپلیکیشن پیام‌رسان داخلی و کاملا مشابه با تلگرام را برای کاربران به ارمغان آورند. در پیام رسان ایتا، کاربران می‌توانند به آسانی با دوستان و مخاطبین دلخواه خود به چت و گفتگو پرداخته و یا با ایجاد گروه و کانال، مطالب مورد نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. هم اکنون می توانید نرم افزار ایتا برای اندروید و ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار پیام‌رسان ایتا :

– رابط کاربری کاملا مشابه با نرم افزار تلگرام

– امنیت و سرعت مثال‌زدنی

– صرفه‌جوئی در دیتای مصرفی موبایل و کاهش هزینه اینترنت

– پشتیبانی از سرویس تحت وب و سازگاری با پلت فرم‌های مختلف

– پشتیبانی از ربات‌ها (مشابه تلگرام)

– امکان ایجاد گروه برای مکالمات چند نفره

– پشتیبانی از قابلیت کانال و گروه های کاربری

– دارا بودن فضای ابری نامحدود

– برخورداری از قابلیت کانال‌های درختی

– قابلیت خدمات ویژه به سازمان‌ ها و کسب و کارها

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

ارائه بارکدخوان

امکان مدیریت کلی و بستن گروه توسط مدیران

اصلاح عملکرد فوروارد موسیقی

اصلاح قابلیت پخش ادامه صوت

رفع مشکل آپدیت شدن گالری در اندروید 10

برطرف شدن باگ‌های گزارش شده

 

 

سوالات متداول:

پیام رسان Eitaa روی چه پلتفرم هایی قابل نصب می باشد؟

–  نرم افزار ایتا روی سیستم عامل های ویندوز + مک + لینوکس + اندروید + آیفون قابل نصب می باشد.

آیا استفاده از Eitaa ویندوز بدون گوشی موبایل ممکن است؟

–  بله دسترسی نرم افزار در هر پلتفرمی مستقل از گوشی موبایل می باشد.

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار ایتا :

 

Ita1 88x150 - دانلود ایتا 6.14.22 Eitaa برای ویندوز و کامپیوتر اندروید 4.3.2 Win/Mac/Linux Ita2 88x150 - دانلود ایتا 6.14.22 Eitaa برای ویندوز و کامپیوتر اندروید 4.3.2 Win/Mac/Linux Ita3 88x150 - دانلود ایتا 6.14.22 Eitaa برای ویندوز و کامپیوتر اندروید 4.3.2 Win/Mac/Linux Ita4 88x150 - دانلود ایتا 6.14.22 Eitaa برای ویندوز و کامپیوتر اندروید 4.3.2 Win/Mac/Linux

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK + EXE
  • حجم : 18/21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR