آموزش بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت با هوش مصنوعی ImgUpscaler

آموزش بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت با هوش مصنوعی ImgUpscaler

آموزش بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت با هوش مصنوعی

| معرفی وب‌سایت ImgUpscaler؛ زوم کردن بر روی عکس‌ها بدون افت کیفیت |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک سامانه‌ی جدید و کاربردی را به خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که با استفاده از هوش مصنوعی کار می‌کند و در مدت زمان کوتاهی که از زمان معرفی آن گذشته، تاکنون کاربران بسیار زیادی از سراسر دنیا از خدمات آن استفاده کرده‌اند. همانطور که می‌دانید، شاکله‌ی اصلی تصاویری که به طور روزمره با آن سر و کار داریم، پیکسل‌ها هستند. تصاویر پیکسلی یا رستر، از دسته تصاویری هستند که کوچک‌ترین عوض تشکیل‌دهنده‌ی آن پیکسل‌ها بوده و در زمان بزرگنمایی یا زوم کردن عکس‌ها، شاهد افت کیفیت این عکس‌ها هستیم. اگر که شما بخواهید یک تصویر رستر یا پیکسلی را زوم کنید و در عین حال کیفیت آن را هم حفظ کنید، باید به ابزاری مخصوص دسترسی داشته باشید که تا پیش از این تقریبا امری غیرممکن بود. اما حالا که هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار کاربردی و مفید در هر زمینه‌ای در دسترس قرار گرفته، می‌توان این شانس را هم برای تصاویر پیکسلی قائل شد که بتوان بدون افت کیفیت، سایز آن‌ها را تغییر داد.

در همین راستا نیز یک ابزار آنلاین را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که با استفاده از الگوریتم‌های دیپ لرنینگ کار می‌کند و می‌تواند کیفیت عکس‌ها را ارتقا دهد و در زمان بزرگنمایی عکس‌ها، کیفیت سایز اصلی تصاویر را حفظ نماید. این ابزار برای افراد و مشاغلی طراحی شده که نیاز دارند وضوح یا اندازه‌ی عکس‌ها را بالا ببرند. بنابراین، طراحان گرافیک، عکاسان، بازاریابان و … که با عکس‌ها در زمینه‌ی ارائه، تبلیغات، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و … سر و کار دارند، این ابزار بهترین است. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

با استفاده از این وب‌سایت، شما هم به راحتی می‌توانید سایز یا رزولوشن عکس‌ها را بدون افت کیفیت بالا ببرید.

1- به وب‌سایت imgupscaler.com مراجعه کنید.

imgupscaler.cover1  300x138 - آموزش بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت با هوش مصنوعی ImgUpscaler

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ (Drag and Drop) تصویر خود را انتخاب کرده و سپس Start را بزنید. در این مرحله، تصویر انتخابی با هوش مصنوعی پردازش خواهد شد.

imgupscaler.cover2  300x135 - آموزش بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت با هوش مصنوعی ImgUpscaler

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

3- لحظاتی بعد، تصویر نهایی با رزولوشن بالا و بدون افت کیفیت آماده‌ی دانلود و می‌توانید با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ (Download) تصویر را دریافت نمایید.

imgupscaler.cover3  300x135 - آموزش بزرگنمایی تصاویر بدون افت کیفیت با هوش مصنوعی ImgUpscaler

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR