دانلود Promt Professional / Expert 21 – ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ترجمه متن

دانلود Promt Professional / Expert 21 - ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ترجمه متن

 

دانلود Promt

| ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ترجمه متن |

 

Promt Professional / Expert 21 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ترجمه کردن متون است که کاربران می‌توانند متناسب با نیاز خود از آن نهایت استفاده را ببرند. فرقی نمی‌کند که چه نوع متن یا سندی را برای ترجمه داشته باشید؛ زیرا که این برنامه می‌تواند متناسب با نیاز شخصی یا سازمانی شما، بهترین خدمات ترجمه متن به انواع زبان‌ها را ارائه کند. برخلاف گذشته که ترجمه متن به دیگر زبان‌ها، نیاز به مطالعات طولانی مدت در کتاب‌هایی قطور داشت، به لطف تکنولوژی شما امروزه می‌توانید متون دلخواه خود را به راحتی چند کلیک ساده به زبانی دیگر ترجمه کنید. در واقع با استفاده از اینگونه ابزارها، مترجمنیت توانسته‌اند به کلیه نیازهای خود در حوزه ترجمه متن به انواع زبان‌ها پوشش داده و بدون نیاز به ابزار جانبی دیگری بتوانند متن یا سند دلخواه خود را به زبانی دیگر ترجمه کنند.

اگر شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند نیازهای ترجمه را به سرعت و بدون اتلاف وقت انجام دهد، این ابزار یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه محسوب می‌شود. ابزارهای مربوط به تنظیمات اولیه این برنامه، متناسب با نیاز شما قابل تغییر است؛ بدین ترتیب شما می‌توانید انواع محتوای فنی، علمی، خبری و … را به راحتی در زبان دلخواه خود ترجمه کنید. این نرم افزار دیکشنری آفلاین، می‌تواند سند متنی شما در فرمت‌های مختلف را از نرم افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت و … دریافت کند و سریعا نتیجه را برای شما به نمایش بگذارد. هم اکنون می توانید نرم افزار Promt را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Promt :

– دارا بودن بهره‌وری بسیار عالی در ترجمه متن به انواع زبان‌ها

– عدم نیاز به اینترنت برای ترجمه متون

– مناسب برای ترجمه متون علمی، خبری، فنی و …

– قابلیت ترجمه متن از اسناد آفیس، صفحات مرورگر، پیام‌رسان‌ها و …

– سادگی در استفاده

– مناسب برای نیازهای فردی و سازمانی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Promt.cover1  300x195 - دانلود Promt Professional / Expert 21 - ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ترجمه متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 923 + 932 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR