دانلود Apple Devices 1.4.4.39 – اپل دیوایسز؛ نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد در ویندوز

دانلود Apple Devices 1.4.4.39 - اپل دیوایسز؛ نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد در ویندوز

 

دانلود Apple Devices

| اپل دیوایسز؛ نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد در ویندوز |

 

Apple Devices 1.4.4.39 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و پرقدرت است که به طور رسمی توسط شرکت اپل (Apple) به منظور مدیریت آیفون و آیپد در ویندوز برای کاربران این دستگاه‌ها منتشر شده و در همین مدت زمان کوتاهی که از عرضه آن گذشته، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. اگر از کاربران یکی از محصولات ساخت شرکت اپل باشید، احتمالا به خوبی با آیتونز (iTunes) آشنا هستید. آیتونز، نرم افزاری است که که اولین بار در ژانویه‌ی 2001 منتشر شد و اکنون بیش از دو دهه از عمر آن می‌گذرد و می‌توان از آن به عنوان یک مدیا پلیر، مدیا لایبرری و همچنین یک ابزار مدیریت دستگاه‌های موبایل، تبلت، اپل واچ و … استفاده کرد. همچنین، آیتونز امکان دسترسی به فروشگاه رسمی آیتونز (آیتونز استور) را نیز فراهم می‌کند.

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از ابزارهای جایگزین برای آیتونز در ویندوز استفاده کنند، تاکنون شمار بسیاری از ابزارها بدین منظور منتشر شده و جالب اینکه طی چند سال اخیر، شرکت اپل اقدام به معرفی چند ابزار رسمی در این زمینه کرده است. به طور کلی سه ابزار استور مختلف برای آیتونز وجود دارد که شامل Apple Music, Apple TV, Apple Devices است. اپل دیوایسز اپلیکیشن جدید ورسمی اپ برای مدیریت دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد است که از طریق آن کاربر می‌تواند بدون نیاز به آیتونز، اپ‌های نصب شده بر روی دیوایس خود را مدیریت و دیتای موجود در آن را بکاپ گرفته و یا آن را بر روی دستگاه خود کپی کند. اگر که شما نیز به دنبال یک جایگزین جدید برای آیتونز هستید، توصیه می‌کنیم این اپ را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Apple Devices را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Apple Devices :

– امکان آپدیت دستی، بکاپ‌گیری و بازیابی اطلاعات بر روی آیفون و آیپد

– امکان سینک کردن دیتای بین دستگاه iOS و PC

– عدم وابستگی به آیتونز و ساپورت کلیه امکانات مورد انتظار کاربران

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Apple Devices.cover1  300x176 - دانلود Apple Devices 1.4.4.39 - اپل دیوایسز؛ نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد در ویندوز Apple Devices.cover2  300x176 - دانلود Apple Devices 1.4.4.39 - اپل دیوایسز؛ نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 215 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR