دانلود System Utilities 1.1 – نرم افزار حفظ پایداری سیستم

دانلود System Utilities 1.1 - نرم افزار حفظ پایداری سیستم

 

دانلود System Utilities

| نرم افزار حفظ پایداری سیستم |

 

System Utilities 1.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان برای حفظ امنیت و پایداری سیستم است که به کمک آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سیستم شما در امنیت کامل قرار داشته و می‌توانید روی پایداری آن حساب کنید. این نرم افزار می‌تواند با یک اسکن سریع و دقیق، درایوهای سیستم را شناسایی و فضای آن‌ها را آنالیز کند. شما در ادامه می‌توانید نرم افزارهای مختلف که بر روی سیستم نصب شده‌اند را به طور کامل حذف کنیدغ به گونه‌ای که هیچ ردپایی از آن‌ها باقی نماند.

همانطور که می‌دانیم، در صورت عدم مراقبت صحیح از سیستم و ویندوز، این احتمال می‌رود که پس از مدتی کار کردن با آن متوجه کندی سرعت در اجرای دستورات شویم. اگر که این مشکل برای شما هم رخ داده و می‌خواهید به روشی، پایداری سیستم را بالا ببرید و از وقوع چنین مشکلاتی جلوگیری کنید، این نرم افزار یک راهکار قوی برای این کار خواهد بود. این برنامه، به صورت رایگان عرضه شده و کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی از آن برای حفظ پایداری و امنیت سیستم خود استفاده کنند و از پرفرمنس مطلوب و دائمی سیستم خود، نهایت استفاده را داشته باشند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار System Utilities را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار System Utilities :

– بالا بردن پرفرمنس سیستم

– جلوگیری از افت سرعت و کندی سرعت اجرای دستورات

– بالا بردن سرعت بوت شدن سیستم و عملکرد برنامه‌ها

– بهبود بهره‌وری و پایداری سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

System Utilities.cover1  300x185 - دانلود System Utilities 1.1 - نرم افزار حفظ پایداری سیستم System Utilities.cover2  300x185 - دانلود System Utilities 1.1 - نرم افزار حفظ پایداری سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR