دانلود WinASO Disk Cleaner 3.0.0 + Portable – نرم افزار پاک سازی هارد دیسک

دانلود WinASO Disk Cleaner 3.0.0 + Portable - نرم افزار پاک سازی هارد دیسک

 

دانلود WinASO Disk Cleaner

| نرم افزار پاک سازی هارد دیسک |

 

WinASO Disk Cleaner 3.0.0 + Portable نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند، در زمینه تشخیص فایل‌های بیهوده و اضافی است که به کمک آن می‌توانید این دسته از فایل‌ها را شناسایی کرده و حجم قابل توجهی از هارد دیسک خود را آزاد کنید. در شرایط عادی، کار با سیستم‌های کامپیوتری همواره حجم بزرگی از داده‌ها را در دیسک سخت کامپیوتر شما در کنار هم جمع می‌کند؛ در بسیاری از مواقع کاربر حتی از وجود این حجم از داده‌های اضافی خبر ندارد؛ از این رو می‌بایست نرم افزاری باشد که به کمک آن بتوان فایل‌های اضافی را تشخیص داد و نسبت به حذف آنان اقدام نمود.

با جمع شدن مجموعه‌ای از فایل های موقت و بیهوده، رفته رفته حجم بزرگی از هارد دیسک شما تحت کنترل اینگونه فایل‌ها در آمده و در نهایت منجر به افت شدید سرعت کارکرد سیستم کامپیوتری‌ شما می‌شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند تمامی این فایل‌ها را پاک سازی کرده و تجربه‌ای روان و سریع از کار با کامپیوتر را برای شما فراهم کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WinASO Disk Cleaner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WinASO Disk Cleaner :

– دارا بودن الگوریتم بسیار پیشرفته و هوشمند در تشخیص فایل‌های اضافی و بیهوده

– امکان نمایش گزارشاتی دقیق از نتایج اسکن

– امکان حذف کامل یا انتخابی فایل‌ها

– امکان مرتب سازی نتایج اسکن بر اساس نام، تاریخ و …

– قابلیت جستجو بر اساس درایوهای دیسک سخت

– امکان پاک سازی سطل آشغال ویندوز

– قابلیت مدیریت کوکی‌های اینترنتی

– امکان مدیریت تاریخچه مرورگرهای وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR