دانلود بازی Clan Race 1.3.2 – موتورسواری گروهی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Clan Race 1.1.1 - موتورسواری گروهی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Clan Race برای اندروید

| بازی موتورسواری گروهی برای اندروید + دیتا |

 

Clan Race 1.3.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی Deemedya INC است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر داریم، تجربه‌ای واقع‌گرایانه و مهیج را برایتان به ارمغان خواهد آورد. اکنون وقت آن رسیده که دوستان خود را به یک رقابت مهیج و جذاب دعوت کرده و به اتفاق همدیگر، یک گروه از بهترین موتورسوارها را تشکیل دهید. این بازی اندرویدی، فرصتی را برایتان مهیا می‌سازد تا به اتفاق دوستان خود، به رقابت با سایر گروه‌ها در سراسر دنیا بپردازید. در واقع هر موتورسوار در این بازی، یک شخص واقعی در دنیاست که در همین لحظه سعی دارد شما را شکست دهد!

تجربه رقابت موتورسواری در فضای یک بازی اندرویدی، سرگرمی جذابی است که می‌توانید آن را در هر ساعت از شبانه‌روز تجربه کنید. این بازی اندرویدی جدید و جذاب، شما را همراه با دوستان‌تان به یک رقابت جهانی دعوت می‌‌کند؛ رقابتی که برای رویارویی با هریک از حریفان خود، می‌بایست با گروهی از موتورسواران حرفه‌ای دست و پنجه نرم کنید. اگر برای این رقابت آماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تشکیل تیم و حضور در مسابقات جذاب این بازی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Clan Race را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Clan Race :

– امکان تجربه چالش واقعی با پلیرهای سراسر جهان

– امکان تشکیل گروه با دوستان برای رقابت با سایر پلیرها

– توانایی ارتقای کلیه آیتم‌های موتورسیکلت

– قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر

– توانایی ارتقای رتبه در رقابت با دیگران

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Clan Race1 150x84 - دانلود بازی Clan Race 1.3.2 - موتورسواری گروهی برای اندروید + دیتا Clan Race2 150x84 - دانلود بازی Clan Race 1.3.2 - موتورسواری گروهی برای اندروید + دیتا Clan Race3 150x84 - دانلود بازی Clan Race 1.3.2 - موتورسواری گروهی برای اندروید + دیتا Clan Race4 150x84 - دانلود بازی Clan Race 1.3.2 - موتورسواری گروهی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 24/341 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR