دانلود SnapIt 4.5 – نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز

دانلود SnapIt 4.5 - نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز

 

دانلود SnapIt

| نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز |

 

SnapIt 4.5 نام نرم افزاری ساده و کم حجم جهت عکس برداری از محیط دسکتاپ ویندوز و قابلیت های ویرایشی اسکرین شات ها است. شما به سادگی می توانید اسکرین شات هایی را به صورت تمام صفحه و یا بخشی از صفحه نمایشگر خود تهیه کرده و آنان را در فرمت های گرافیکی JPG, PNG, GIF, BMP و TIFF ذخیره کنید. این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت تعریف کلید ، به شما این امکان را می دهد که برای ثبت اسکرین شات ها هیچ نیازی به فعالیت های اضافی نداشته باشید و این عمل را تنها با فشردن یک کلید از روی کیبورد انجام دهید.

به کمک SnapIt شما می توانید اسکرین شات های خود را با یک کلید از روی کیبورد در کلیپ بورد خود ذخیره و آن را در محیط های گرافیکی و یا محیط نرم افزارهایی نظیر Word ، Excel ، PowerPoint و… جای گذاری کنید. از سایر امکانات این نرم افزار میت وان به قابلیت ذخیره اتوماتیک اسکرین شات ها و همچنین ویژگی ویرایش اسکرین شات ها و همچنین Crop کردن بخشی از آنان اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SnapIt را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SnapIt :

– امکان ذخیره سریع اسکرین شات از محیط ویندوز

– امکان ذخیره اتوماتیک اسکرین شات ها

– تهیه اسکرین شات از بخشی از نمایشکر و یا به صورت فول اسکرین

– امکان تعریف کلیدهای کیبورد به عنوان HotKey

– امکانات ویرایشی برای اسکرین شات ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 800 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR