دانلود UltraISO Premium Edition 9.7.6.3860 Retail + Portable – اولترا ایزو نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های ایمیج

دانلود UltraISO Premium Edition 9.6.5.3237 Retail + Portable - نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های ایمیج

 

 دانلود UltraISO

نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های ایمیج

 

UltraISO Premium Edition 9.7.6.3860 Retail + Portable نرم افزار اولترا ایزو یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت و ویرایش فایل های ایمیج Image می باشد. با نرم افزار UltraISO حرفه ای به راحتی می توانید از روی CD/DVD های خود ایمیج (کپی گرفتن از روی دیسک) بگیرید. نرم افزار اولتر ایزو می تواند از روی دیسک فایل ایمیج تهیه کند یا فایل ایمیج را باز کند و فایل شما را استخراج کند و یا اینکه فایل ایمیج را ویرایش کند . همان طور که می دانید فایل های ایمیج معمولا ISO هستند .

نرم افزار UltraISO نرم افزاری است برای ساختن image از روی CD/DVD، رایت image بر روی CD/DVD، ویرایش File های ISO، تبدیل دیگر Fotmat های Image به ISO و ساخت CD/DVD های Bootable به وسیله UltraIso می توانید File های Image خود را به راحتی ویرایش کرده File یا Folderی را به آن اضافه کنید، حذف کنید و یا استخراج کنید.

این برنامه قابلیت این را داراست که هرچه درون یک فایل ایمیج است را استخراج کند ، چه پوشه و یا فایل فرقی ندارد. شما با دانلود این برنامه توانایی این را دارید که هر CD/DVD را که میخواهید رایت کنید و یا در سیستم خود نگه دارید. نرم افزار  بعد از ایمیج گرفتن از روی دیسک مورد نظر شما قابلیت این را داراست که با قسمت Burn خود همان فایل ایمیج شما را با بالاترین کیفیت روی دیسک رایت کند . شما می توانید نرم افزار UltraISO را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار UltraISO :

–       توانایی ویرایش فایل های ایمیج ( تمامی فرمت های استاندارد )
–       مدیریت و دسته بندی File های Image
–       قادر به ساخت Image از روی Hard Disk، CD/DVD و یا شبکه کامپیوتری
–       تونایی استخراج فایل و یا پوشه از فایل های ایمیج
–       تونایی ویرایش کامل فایل های ایمیج . این ویرایش های می تواند اضافه کردن،پاک کردن و تغییر نام فایل باشد
–       توانایی ایمیج گیری از روی دیسک های بوت
–       پشتیبانی از همه فرمت های ایمیج استاندارد از قبیل ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .BWI و … و تبدیل آنها به Format استاندارد ISO
–       قادر به ویرایش اغلب File های Image از جمله Image هایی که با برنامه های Nero burning ROM, Easy CD Creator, CDRWin, CloneCD, BlindWrite و .. ساخته شده اند
–       قابلیت باز کردن و ویرایش کردن فایل های ISO از دیسک های XBOX 360
–       رفع خطاهای ناشی از بررسی فایل های ایزو PlaySation
–       قابلیت ویرایش انواع image های File های صوتی
–       قابلیت بهینه سازی ساختار Image های ISO برای کم کردن حجم آنها
–       پشتیبانی از همه ویندوزها حتی 64 بیتی
–       با این برنامه می توانید حافظه فلش یا USB را بوت کنید و مثلا Image بوت CD ویندوز را بر روی USB Disk رایت کنید و ویندوز را از این طریق نصب کنید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5/17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR