دانلود MetaGeek Chanalyzer 6.0.1.11 – نرم افزار اسکن و آنالیز شبکه‌های بی‌سیم

دانلود MetaGeek Chanalyzer 6.0.1.11 - نرم افزار اسکن و آنالیز شبکه‌های بی‌سیم

 

دانلود MetaGeek Chanalyzer

| نرم افزار اسکن و آنالیز شبکه‌های بی‌سیم |

 

MetaGeek Chanalyzer 6.0.1.11 نام یک محصول نرم افزار جدید، قابل اطمینان و قدرتمند به منظور آنالیز چنل‌های وای‌فای یا شبکه‌های بی‌سیم است که که برای آنالیز و عیب‌یابی شبکه‌های بی‌سیم طراحی شده و با دارا بودن امکاناتی گسترده و جامع در این زمینه به شما کمک می‌کند تا بتوانید اطلاعاتی دقیق از شبکه‌ بی‌سیم خود جمع‌آوری کرده و از آن‌ها، به نتایجی واضح از وضعیت شبکه برسید. این برنامه یک ابزار قدرتمند برای تجزیه و تحلیل شبکه‌های بی‌سیم است که توسط شرکت MetaGeek توسعه داده یافته و برای کسانی که به تخصصی‌ترین جزئیات مرتبط با شبکه‌های بی‌سیم علاقه دارند، می‌تواند مفید و کاربردی باشد. با استفاده از این ابزار، می‌توان کانال‌های فرکانسی مختلف موجود در محیط‌های بی‌سیم را به صورت گسترده‌ای مورد مطالعه قرار داد. این ابزار قابلیت تحلیل انواع تداخل‌ها، سطوح تداخل و کیفیت سیگنال‌ها را نیز داراست.

یکی از ویژگی‌های برجسته این نرم افزار، توانایی نمایش زنده‌ی طیف فرکانسی است که امکان مشاهده دقیق‌تری از فعالیت‌های بی‌سیم در محیط‌های مختلف ارائه می‌کند. همچنین، با استفاده از ابزاری مخصوص در این نرم‌افزار، می‌توان توزیع انرژی فرکانسی را در طول زمان مشاهده و بازه‌های زمانی با تداخل بالا را شناسایی کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MetaGeek Chanalyzer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MetaGeek Chanalyzer :

– امکان آنالیز و تحلیل طیف فرکانسی شبکه‌های بی‌سیم

– امکان مشاهده توزیع انرژی فرکانسی در یک محیط گرافیکی

– قابلیت شناسایی داخل‌ها و مشکلات موجود در شبکه‌ بی‌سیم

– امکان تحلیل کیفیت سیگنال و بهینه‌سازی سرعت شبکه وای‌فای

– دارا بودن ابزارهای گسترده در زمینه‌ی گزارش‌گیری از شبکه

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

MetaGeek Chanalyzer.cover1  300x188 - دانلود MetaGeek Chanalyzer 6.0.1.11 - نرم افزار اسکن و آنالیز شبکه‌های بی‌سیم MetaGeek Chanalyzer.cover2  300x188 - دانلود MetaGeek Chanalyzer 6.0.1.11 - نرم افزار اسکن و آنالیز شبکه‌های بی‌سیم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR