دانلود بازی Super Soccer Blast برای PC

دانلود بازی Super Soccer Blast برای PC

 

دانلود بازی Super Soccer Blast برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌سازی فوتبال حرفه‌ای |

| نسخه Unleashed |

 

Super Soccer Blast بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ورزشی، ایندی، کژوال، آرکید و چند نفره آفلاین می باشد که در سال 2020 توسط Unfinished Pixel ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی رایانه‌ای جدید، یک تجربه جدید در سبک ورزشی و فوتبال است که شما در آن می‌توانید مسابقات را در سبکی آرکید تجربه کنید. در روند داستانی این بازی شما می‌توانید حرکات، تکنیک و تاکتیک فوتبالی بازیکنان خود را بهبود بخشیده و باید در برابر دشمنان بهترین نمایش را از خود به نمایش بگذارید.

این بازی رایانه‌ای، یک تجربه جذاب از رقابت فوتبالی را برای شما به تصویر می‌کشد که شما بتوانید با فرا گرفتن هرچه بهتر مهارت و تاکتیک‌های فوتبالی، راه را برای موفقیت هرچه بهتر در برابر حریفان خود هموار کنید. گیم‌پلی این بازی مبتنی بر حرکات و تاکتیک بازیکنان است که شما می‌توانید با فراگیری آن‌ها، آمار خود را بهبود بخشید. علاوه بر این شما قادر هستید تیم رویایی خود را بسازید و از تجربه یک تور جهانی با حضور ده‌ها تیم مختلف در دنیا لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Super Soccer Blast را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Super Soccer Blast1 300x169 - دانلود بازی Super Soccer Blast برای PC Super Soccer Blast2 300x169 - دانلود بازی Super Soccer Blast برای PC

 

Super Soccer Blast3 300x169 - دانلود بازی Super Soccer Blast برای PC Super Soccer Blast4 300x169 - دانلود بازی Super Soccer Blast برای PC

 

تریلر بازی Super Soccer Blast :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Core 2 Duo
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DX10 capable
Storage: 600 MB available space

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 111 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR