دانلود Liberty BASIC 4.5.1 – تجربه برنامه‌نویسی و بازی‌سازی در ویندوز

دانلود Liberty BASIC 4.5.1 - تجربه برنامه‌نویسی و بازی‌سازی در ویندوز

 

دانلود Liberty BASIC

| تجربه برنامه‌نویسی و بازی‌سازی در ویندوز |

 

Liberty BASIC 4.5.1 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهند در ویندوز به توسعه نرم افزار و یا بازی‌سازی بپردازند. این برنامه در واقع یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) جدید است که شما در آن می‌توانید به زبان لیبرتی بیسیک (LB) به ساخت بازی و برنامه بپردازید. هرآنچه که در دسکتاپ سیستم با آن سر و کار دارید، با ده‌ها خط کد مختلف برنامه‌نویسی شده است. در دنیا، زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی در دسترس است و افراد می‌توانند به سلیقه خود هریک را برگزینند و مسیر یادگیری خود را آغاز کنند. زبان برنامه‌نویسی بیسیک، بیشتر به درد افرادی می‌خورد که برای اولین بار می‌خواهند به دنیای برنامه‌نویسی وارد شده می‌خواهند اولین پروژه‌ی خود را عملی کنند.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و در اولین اجرا، با یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند مواجه خواهید شد. شما می‌توانید اولین پروژه خود را در قالب یک سند تازه در این برنامه ایجاد و یا اینکه پروژه‌های خود را در فرمت‌های BAS, LSN, BAK به این برنامه وارد کنید. امکانات مختلف و رایج کدنویسی در این محیط توسعه به شکل تمام و کمال گنجانده شده و کاربر می‌تواند پروژه خود را در آن بیلد، دیباگ و تست کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Liberty BASIC را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Liberty BASIC :

– امکان برنامه‌نویسی و بازی‌سازی در زبان لیبرتی بیسیک (LB)

– مناسب برای افراد کم‌تجربه‌تر در حوزه برنامه‌نویسی

– قابلیت بیلد، دیباگ و تست برنامه‌ها

– دارا بودن سینتکس ساده و روان

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Liberty BASIC.cover1  300x231 - دانلود Liberty BASIC 4.5.1 - تجربه برنامه‌نویسی و بازی‌سازی در ویندوز Liberty BASIC.cover2  300x231 - دانلود Liberty BASIC 4.5.1 - تجربه برنامه‌نویسی و بازی‌سازی در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR