دانلود GPU-Z 2.57.0 – نرم افزار نمایش اطلاعات کارت گرافیک

دانلود GPU-Z 2.4.0 / ASUS ROG Skin + Portable - نرم افزار نمایش اطلاعات کارت گرافیک

 

دانلود GPU-Z

| برنامه نمایش اطلاعات کارت گرافیک |

 

GPU-Z 2.57.0 یک برنامه ساده و کم حجم برای نمایش اطلاعات کارت گرافیک و GPU میباشد. این برنامه احتیاجی به نصب نداشته و مستقیما اجرا می شود. این برنامه از کارت های ATI و NVIDIA نیز پشتیبانی می کند و در مورد مواردی نظیر آداپتور صفحه نمایش, GPU و … اطلاعاتی را ارائه می دهد. این نرم افزار در صفحه خود دارای ساعت سه بعدی بوده و از ویندوزهای 2000/XP/ویستا/7 (32 و 64 بیتی) پشتیبانی می کند.

اگر شما نیز می‌خواهید که جزئیات کاملا دقیقی از کارت گرافیک خود به دست آورده و ویژگی‌های مختلف آن را زیر ذره‌بین قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را از دست ندهید. در نسخه جدید این برنامه تغییراتی از جمله پشتیبانی از درایورهای جدید و تعمیر تاریخ انتشار برخی درایورها و برخی تغییرات ظاهری اعمال شده است. هم اکنون می توانید نرم افزار GPU-Z را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید به امید اینکه مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیرد.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GPU-Z:

– کم حجم بودن و بدون نیاز به نصب

– پشتیبانی از ویندوز 10 و 7 و 8

– پشتیبانی از کارت های ATI و NVIDIA

– نمایش اطلاعات مختلف کارت گرافیک

– و …

 

 

تصویری از محیط نرم افزار :

GPU Z 216x300 - دانلود GPU-Z 2.57.0 - نرم افزار نمایش اطلاعات کارت گرافیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR