دانلود بازی OWRC: Open World Racing 1.013 – اتومبیل‌رانی اپن ورلد برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی OWRC: Open World Racing 1.013 - اتومبیل‌رانی اپن ورلد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی OWRC: Open World Racing برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی اپن ورلد برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

OWRC: Open World Racing 1.013 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Free Square Games است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، شما علاقه‌مندان به سری بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی را به یکی از بهترین عناوین عرضه شده در این حوزه آشنا خواهیم کرد. در این بازی فرصتی برای شما مهیاست که بتوانید ضمن انتخاب اتومبیل دلخواه خود از میان ده‌ها مدل متنوع و جذاب، یک رانندگی بدون محدودیت را به صورت اپن ورلد تجربه کنید. این بازی یک شبیه‌ساز واقعی رقابت‌های اتومبیل‌رانی است. فیزیک رانندگی بسیار نزدیک به دنیای واقعی و امکان تجربه‌ی صحنه‌هایی جذاب و چشم‌نواز از دریفت با انواع وسایل نقلیه، از اصلی‌ترین چشم‌اندازهای بازی به شمار می‌روند.

در این بازی، مجموعا مساحتی در حدود 100 کیلومتر مربع با دقت و جزئیات بالا طراحی شده و شما می‌توانید با عبور از ترافیک شهری، به تجربه رقابتی جذاب و اپن ورلد با دیگر رقبای خود در بازی بپردازید. شرکت در مسابقات خیابانی در بازی به شکل رایگان امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با انتخاب گران‌ترین مدل‌های وسایل نقلیه در بازی، به این رقابت‌ها وارد شوید. اگر که از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های اندرویدی هستید و از تجربه بازی‌های اتومبیل‌رانی لذت می‌برید، توصیه می‌کنیم فرصت تجربه این بازی جذاب با گرافیک کنسولی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی OWRC: Open World Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی OWRC: Open World Racing :

– دارا بودن گرافیک کنسولی و وضوح تصویر بسیار عالی

– امکان رانندگی در یک مساحت بسیار عظیم

– امکان تجربه ترافیک در حین رانندگی با وسایل نقلیه

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه رقابت اتومبیل‌رانی

– دارا بودن مکانیزم دریفت بسیار عالی

– امکان شرکت در رویدادهای مختلف اتومبیل‌رانی

– پشتیبانی از گیم‌پدهای مختلف

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

OWRC Open World Racing 1 150x84 - دانلود بازی OWRC: Open World Racing 1.013 - اتومبیل‌رانی اپن ورلد برای اندروید + نسخه بی نهایت OWRC Open World Racing 2 150x84 - دانلود بازی OWRC: Open World Racing 1.013 - اتومبیل‌رانی اپن ورلد برای اندروید + نسخه بی نهایت OWRC Open World Racing 3 150x84 - دانلود بازی OWRC: Open World Racing 1.013 - اتومبیل‌رانی اپن ورلد برای اندروید + نسخه بی نهایت OWRC Open World Racing 4 150x84 - دانلود بازی OWRC: Open World Racing 1.013 - اتومبیل‌رانی اپن ورلد برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 484/462 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR