دانلود کتاب ریاضی عمومی استوارت با فرمت PDF

دانلود کتاب ریاضی عمومی استوارت با فرمت PDF

 

دانلود کتاب ریاضی عمومی استوارت

| ریاضی عمومی استوارت – Calculus: Concepts and Contexts |

 

کتاب ریاضی عمومی استوارت (James Stewart) نام کتاب الکترونیکی جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم داریم آن را خدمت شما بازدیدکنندگان محترم ارائه کنیم. اگر از دانشجویان رشته مهندسی باشید، احتمالا در چندین ترم مختلف با دروس ریاضی دست و پنجه نرم می‌کنید! همواره توصیه اساتید دانشگاهی به دانشجویان این است که به جزوات آموزشی بسنده نکرده و مفاهیم را با دنبال کردن کتب رسمی درک کنند. به بیان دیگر، یادگیری مفاهیم ریاضی نیازمند آن است که دانشجو بتواند درک صحیحی از مسئله پیدا کرده و شیوه صحیح حل آن را بیابد. یکی از بهترین راهکارها، مراجعه به کتب مرجع و استفاده از مفاهیم آموزشی آنان است. در این مطلب ازسایت یاس دانلود، نسخه اصلی کتاب ریاضی عمومی استوارت را برای شما کاربران عزیز در نظر داریم که می‌تواند در این زمینه به عنوان یک شیوه کمک‌درسی مورد استفاده دانشجویان قرار گیرد.

این کتاب سعی بر آن دارد تا علاقه‌مندان و دانشجویان را با مفاهیم مختلف آشنا ساخته و هر مبحث را با توضیحاتی جامع برای کاربران جا بیندازد. این کتاب الکترونیکی که در این مطلب از سایت یاس دانلود نسخه اصلی آن را همراه با حل‌المسائل مربوطه خدمت شما ارائه می کنیم، یکی از بهترین راهکارها در زمینه یادگیری مفاهیمی همچون حد، مشتق، انتگرال و کاربردهای آن است که همراه با مثال‌های متعدد شما را با طور روان با این مفاهیم آشنا خواهد ساخت. پیشنهاد میکنیم کتاب ریاضی عمومی استوارت را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: James Stewart
تعداد صفحات: 1131
فرمت: کتاب PDF
زبان: English

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR