دانلود Word Artist 4.0 + Portable – نرم افزار طراحی گرافیکی متن

دانلود Word Artist 4.0 + Portable - نرم افزار طراحی گرافیکی متن

 

دانلود Word Artist

| نرم افزار طراحی گرافیکی متن |

 

Word Artist 4.0 + Portable نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه طراحی انواع عبارات متنی به صورت گرافیکی است که ده‌ها استایل زیبا و جذاب را در خود جای داده تا بتوانید به کمک آن، کلمه و یا عبارت مورد نظر خود را در استایل دلخواه‌تان طراحی کنید. این برنامه، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید فراتر از فونت و یا دست‌نوشته، کلمات و متون دلخواه خود را به شکل گرافیکی طراحی کنید و آن‌ها را در قالب سبک و سیاقی زیبا و جذاب به نمایش درآورید.

به منظور طراحی متون گرافیکی، لازم است که مهارت نسبتا خوبی برای کار با ابزارهای حرفه‌ای نظیر فتوشاپ داشته باشید. اما اگر که بخواهید این کار را به شکلی ساده‌ و سریع‌تر انجام دهید، شاید که بهتر باشد از ابزاری مخصوص به این کار استفاده کنید. این محصول نرم افزاری دارای ده‌ها استایل و افکت متنی مختلف است که با استفاده از آن، کاربر بتواند متون دلخواه خود را در استایلی خاص و جذاب به نمایش درآورد. این برنامه ده‌ها استایل و افکت آماده را در خود دارد که صرفا با تایپ کردن کلمات مورد نظر خود، سریعا می‌توانید خروجی را در استایل و افکت مورد نظرتان تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Word Artist را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Word Artist :

– امکان تایپ آسان متن و تحویل گرفتن خروجی دلخواه در طرح مورد نظر

– دارا بودن ده‌ها استایل و افکت جذاب متنی و از پیش آماده شده

– مناسب برای طراحی متون گرافیکی، تیتر و …

– دارا بودن رابط گرافکی زیبا و کاربرپسند

– امکان تغییر در اندازه، فواصل، سایه‌ها، شفافیت و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Word Artist.cover1  300x187 - دانلود Word Artist 4.0 + Portable - نرم افزار طراحی گرافیکی متن Word Artist.cover2  300x187 - دانلود Word Artist 4.0 + Portable - نرم افزار طراحی گرافیکی متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33/29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR