دانلود Yahaha 1.2.5.136 – ساخت و تجربه بازی‌های متاورس 3 بعدی

دانلود Yahaha 1.2.5.136 - ساخت و تجربه بازی‌های متاورس 3 بعدی

 

دانلود Yahaha

| ساخت و تجربه بازی‌های متاورس 3 بعدی |

 

Yahaha 1.2.5.136 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قوی در زمینه‌ی ساخت بازی‌های ویدیویی برای علاقه‌مندان به صنعت بازی‌سازی است. با این برنامه، شما می‌توانید بازی‌های 3 بعدی خود را با دوستان بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید تا آن‌ها هم بتوانند از بازی‌های شما لذت ببرند. واقعیت مجازی (VR)، این روزها به یک موضوع جذاب و پرطرفدار در دنیا بدل شده است. اگرچه که هنوز تا پذیرش از سوی همگان فاصله دارد، ولی همین حالا هم بحث پیرامون متاورس و چندجهانی دیجیتال در نوع خود جذابیت بسیاری دارد؛ حتی اگر که شما به شخصه طرفدار چنین پروژه‌هایی نباشید.

اگر که ایده‌ی ساخت بازی‌های متاروس برای شما جذاب است، احتمالا این برنامه برای شما جالب توجه خواهد بود. این برنامه در اصل یک فضای آزاد برای تجربه بازی‌های متاورس با دوستان است. شما می‌توانید بازی‌های ساخته شده توسط خودتان را با دیگران به اشتراک گذاشته یا اینکه بازی‌های دیگران را با آن‌ها بازی کنید. اگر که حتی برای ساخت بازی علاقه و یا زمان کافی ندارید، در منوی مجموعه بازی‌ها گزینه‌های بسیار زیادی برای امتحان کردن دارید. کاربران با ورود به این پلتفرم به سرعت می‌توانند با دیگر پلیرها ارتباط برقرار کرده و از تجربه دنیای متاروس با دیگر گیمرها لذت ببرند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Yahaha را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Yahaha :

– امکان ساخت بازی‌های 3 بعدی و به‌اشتراک‌گذاری با دیگر پلیرها

– امکان تجربه بازی‌های موجود در لایبرری برنامه با دوستان

– امکان ساخت آواتار شخصی برای حضور در فضای متاورس

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Yahaha.cover1  300x161 - دانلود Yahaha 1.2.5.136 - ساخت و تجربه بازی‌های متاورس 3 بعدی Yahaha.cover2  300x156 - دانلود Yahaha 1.2.5.136 - ساخت و تجربه بازی‌های متاورس 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 607 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR