دانلود All About PDF 3.2009 – ابزار قدرتمند ویرایش و کار بر روی اسناد PDF

دانلود All About PDF 3.1068 - ابزار قدرتمند ویرایش و کار بر روی اسناد PDF

 

دانلود All About PDF

| ابزار قدرتمند ویرایش و کار بر روی اسناد PDF |

 

All About PDF 3.2009 نام یک ابزار قدرتمند و کاربردی در زمینه کار بر روی اسناد PDF است که با دارا بودن چندین ابزار کاربردی و قدرتمند، دست شما را برای ویرایش و تغییر در محتوای سندها باز می‌کند. همانطور که می‌دانید، اسناد PDF را برخلاف دیگر اسناد متنی آفیس نمی‌توان به راحتی ویرایش کرد. در واقع به منظور ویرایش کردن اسناد PDF، لازم است که ابزاری مخصوص را در اختیار داشته باشید که بتواند این کار را برای شما انجام دهد و دیگر ویرایشگرهای متنی ساده قادر به انجام این کار نیستند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید به مجموعه‌ای از ابازرهای لازم برای کار بر روی اسناد مختلف دسترسی داشته باشید. با این برنامه شما می‌توانید چندین سند را با هم ادغام کنید و یا اینکه با فشرده‌سازی آن‌ها، فایل خروجی را کم حجم‌تر کنید.

یکی دیگر از امکانات کاربردی این نرم افزار، توانایی تبدیل کردن فایل‌های PDF به دیگر فرمت‌های رایجی همچون Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, JPG Image, HTML و… است که این کار با بیشترین سرعت ممکن برای شما به انجام خواهد رسید. به طور کلی این برنامه مجموعه‌ای از ابزارهای مورد انتظار شما در راستای پردازش هرچه بهتر اسناد PDF را در خود دارد که از جمله قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به قابلیت رمزگذاری و محفاظت از اسناد، قرار دادن واترمارک و همچنین فشرده‌سازی اسناد اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار All About PDF را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار All About PDF :

– عملکرد کاملا آفلاین و عدم نیاز به اینترنت

– قابلیت تبدیل فرمت پی‌دی‌اف به اسناد متنی رایج نظیر آفیس

– پردازش سریع اسناد با فرمت PDF

– قابلیت رمزگذاری بر روی اسناد

– امکان قرار دادن واترمارک بر روی سندها

– امکان فشرده‌سازی اسناد PDF و کاهش حجم آنان

– امکان ادغام‌سازی و یا تکه‌تکه کردن محتوا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

All About PDF.cover1  300x169 - دانلود All About PDF 3.2009 - ابزار قدرتمند ویرایش و کار بر روی اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و بر روی Generate کلیک کنید
– کد ساخته شده در بخش License Code را کپی و با استفاده از آن برنامه را فعال کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 174 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR