دانلود enhancr 0.9.9 – نرم افزار پردازش حرفه‌ای فیلم

دانلود enhancr 0.9.9 - نرم افزار پردازش حرفه‌ای فیلم

 

دانلود enhancr

| نرم افزار پردازش حرفه‌ای فیلم |

 

enhancr 0.9.9 نام یک ابزار پردازش ویدیوی حرفه‌ای است که با دارا بودن امکاناتی جامع و متعدد در این زمینه، می‌تواند شما را به خوبی یاری کند. پردازش ویدیو و ابزارهای مخصوص آن، نوعی دستیار کمکی هستند. برای مثال، اگر که ویدیوی ثبت شده، چیزی خلاف نظر شما بود، ابزارهای پردازش ویدیو می‌توانند تا حد امکان آن را به نتیجه دلخواه نزدیک کنند. از طرفی، هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از اجزای تصویر را بازتعریف و بدین طریق ویدیوی شما را به نتیجه‌ی دلخواه نزدیک کند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک ابزار قوی و مجهز به هوش مصنوعی است که به شما فرصتی می‌دهد که بتوانید ویدیوهای خود را پردازش و در صورت نیاز، آن را بزرگنمایی کنید. امروزه با توجه به پیشرفت چشم‌گیر ابزارهای هوش مصنوعی، انجام بسیاری از کارها به نسبت قبل ساده و سریع تر شده است. ویرایش و تدوین فیلم نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ با استفاده از این ابزار رایگان و کاربردی، شما به سرعت می‌توانید ویدیوی خود را فراخوانی و با گزینه‌های در دسترس، ویدیوی خود را به نتیجه‌ی مورد نظرتان نزدیک‌تر کنید و بسیاری از تغییرات مدنظر را بر روی آن اعمال کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار enhancr را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار enhancr :

– امکان انکود کردن فیلم‌ها با هوش مصنوعی

– امکان تعریف صف برای پردازش ویدیوها

– امکان پیش‌نمایش فیلم‌ها به صورت زنده

– دارا بودن پلیر داخلی نرم افزار برای پخش ویدیو، صدا، زیرنویس، تنظیم فونت و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

enhancr.cover1  300x169 - دانلود enhancr 0.9.9 - نرم افزار پردازش حرفه‌ای فیلم enhancr.cover2  300x169 - دانلود enhancr 0.9.9 - نرم افزار پردازش حرفه‌ای فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR