دانلود Chrome Cleanup Tool 37.188.202 – رفع مشکلات و ابزارهای مخرب مرورگر گوگل کروم

دانلود Chrome Cleanup Tool 15.85.1 - رفع مشکلات مرورگر گوگل کروم

 

دانلود Chrome Cleanup Tool

| نرم افزار رفع مشکلات و ابزارهای مخرب مرورگر گوگل کروم |

 

Chrome Cleanup Tool 37.188.202 Portable  نام یک نرم افزار کم حجم و ساده، ساخته ی کمپانی گوگل است که می تواند مشکلات موجود در مرورگر گوگل کروم را برای شما برطرف کند. عوامل متعدد بسیاری هستند که می توانند باعث اختلال در عملکرد و یا حتی اجرا شدن مرورگر گوگل کروم شوند، این عوامل عبارتند از : نصب نیمه کاره پلاگین ها، ویروس های مخصوص مرورگرهای وب و یا نصب های نیمه کاره مرورگر؛ نرم افزار Chrome Cleanup Tool به طور خاص قادر است ضمن اسکن کامل مرورگر گوگل کروم نصب شده در سیستم، ابزارهایی را که در کارکرد این مرورگر اختلال ایجاد می کنند شناسایی و نسبت به حذف آنان اقدام نماید.

گوگل کروم یکی از پر کاربردترین مرورگرهای وب است که درصد بسیاری از کاربران اینترنتی، در سیستم عامل های اندروید، ویندوز و iOS برای وبگردی از آن استفاده می کنند. اگر شما نیز با مشکلاتی در این مرورگر رو به رو هستید و با اجرای آن تبلیغات مزاحم و یا تب های زیادی به طور خودکار اجرا می شوند و موجب اختلال در عملکرد آن می شوند، Chrome Cleanup Tool می تواند کمک شایانی را در این زمینه به شما کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Chrome Cleanup Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Chrome Cleanup Tool :

– رفع مشکلات مرورگر گوگل کروم با حذف ابزارهای ناشناخته و یا مخرب

– جلوگیری از کاهش سرعت عملکرد گوگل کروم و یا کرش های ناگهانی

– سازگاری کامل با ویندوز های 7/8/8.1/10

– حذف تداخل های نرم افزاری با گوگل کروم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR