دانلود Xlight FTP Server Pro 3.9.2.7 – نرم افزار اف تی پی سرور

دانلود Xlight FTP Server Pro 3.9.2.7 - نرم افزار اف تی پی سرور

 

دانلود Xlight FTP Server Pro

| نرم افزار اف تی پی سرور |

 

Xlight FTP Server Pro 3.9.2.7 نام یک ابزار قدرتمند FTP/SFTP سرور است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند عمل انتقال فایل را در امنیت بالا و سادگی بسیار به انجام برساند. این نرم افزار با مصرف بهینه منابع سخت افزاری، یکی از ساده‌ترین ابزارهای انتقال وب بر بسر اینترنت به شمار می‌رود. این ابزار، به منظور فراهم‌سازی پرفرمنس بالا جهت انتقال فایل طراحی شده و می‌تواند تعداد بسیار زیادی از کانکشن‌های FTP/SFTP را مدیریت کند.

همانطور که از نام این برنامه پیداست، نرم افزار فوق برای ساخت اف‌تی‌پی سرور در کامپیوتر طراحی شده است. این برنامه جایگزینی ساده برای ابزارهای مشابه است و می‌تواند چندین کانشکن مختلف از سمت کلاینت را به طور همزمان ساپورت کند. نصب و راه‌اندازی این نرم افزار امری ساده و سریع است و حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند کارهای خود را در نهایت سهولت با آن به انجام برسانند. شما با این برنامه به راحتی می‌توانید یک سرور مجازی راه‌اندازی کنید و ضمن تعیین آی‌پی آدرس و پورت، به راحتی با آن ارتباط بگیرید. علاوه بر این، نرم افزار فوق برای ملاحظات امنیتی هم امکانات متعددی را داراست و کاربر می‌تواند حساب‌های مختلف را با سطوح دسترسی مختلف در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید با سهولت و امنیت بیشتر، با سرور خود ارتباط برقرار کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Xlight FTP Server را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Xlight FTP Server Pro :

– پشتیبانی از امکان سخت سرور مجازی بر روی یک آی‌پی آدرس

– امکان اجرا در قالب سیستم سرویس

– امکان ساخت چندین حساب کاربری مختلف برای بهبود امنیت

– امکان نگهداری زورها در دیتابیس و دسترسی از طریق کانکشن‌های ODBC

– امکان ارسال ایمیل اعلان به آدرس مدیر سرور

– امکان بلاک کردن حملات مخرب – امکان کنترل و مدیریت زمان لاگین به سرور

– امکان ثبت و نگهداری لاگ فعالیت‌ها

– پشتیبانی از UTF-8

– پشتیبانی از IPv6

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Xlight FTP Server.cover1  300x237 - دانلود Xlight FTP Server Pro 3.9.2.7 - نرم افزار اف تی پی سرور Xlight FTP Server.cover2  300x242 - دانلود Xlight FTP Server Pro 3.9.2.7 - نرم افزار اف تی پی سرور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR