دانلود SRWare Iron 118.0.6000.0 x86/x64 – مرورگر پرسرعت و قدرتمند

دانلود SRWare Iron 43.0.2300 x86/x64 - مرورگر پرسرعت و قدرتمند

دانلود SRWare Iron

مرورگر پرسرعت و قدرتمند

 

SRWare Iron 118.0.6000.0 x86/x64 یک مرورگر پرسرعت و قدرتمند است که توسط کمپانی SRWare ساخته و طراحی شده است.این مرورگر در اوایل منتشر شدن با بازدید و علاقه مردم روبه رو شد و همین امر این مرورگر را به رتبه بالایی رساند و توانست آن را رقیب سرسخت گوگل کروم بکند.

این مرورگر دارای امنیت خارق العاده ای است که تضمین میکند هیچ دسترسی به کامپیوتر یا حریم شخصی کاربر در دنیا مجازی وجود ندارد.از ویژگی های این مرورگر میتوان به سرعت بالا،محیط جذاب و ساده،حجم بسیار پایین،سبک بودن نرم افزار،امکان اسکن فایل ها قبل از دانلود،دارای امنیتی تضمینی و… اشاره کرد. هم اکنون میتوانید مرورگر SRWare Iron را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی از ویژگی های مرورگر SRWare Iron :

– دارای سرعت بسیار بالا

– دارای محیطی جذاب و ساده

– حجم بسیار پایین

– سبک بودن مرورگر

– امنیت بسیار بالا

– امکان اسکن فایل ها قبل از دانلود

– و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66/93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR