دانلود بازی Candy Crush Soda Saga 1.217.4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Candy Crush Soda Saga 1.135.8 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Candy Crush Soda Saga برای اندروید

| + نسخه مود شده بی نهایت |

 

Candy Crush Soda Saga 1.217.4 بازی جدیدی می باشد که در سال 2015 برای گوشی های اندروید عرضه شده است.این بازی توانسته با داشتن گرافیک بالا و گیم پلی عالی کاربران زیادی را به خود جلب نماید.اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی می باشید که به بازی هایی در سبک پازل علاقه مند هستند،این بازی یک پیشنهاد عالی برای شما می باشد.با نصب این بازی بر روی گوشی اندرویدی خود به راحتی می توانید ساعت های زیادی خود را سرگرم نمایید.

در بازی کندی کراش شما باید آبنبات هایی که شبیه هم هستند را به هم متصل کنید تا با حذف شدن به شما امتیاز داده شود.با پشت حذف این آبنبات ها به صورت صحیح و دریافت امتیاز های بیشتر شما می توانید به مراحل بالاتری دست بیابید.این بازی با داشتن 140 سطح مختلف به راحتی می تواند ساعت زیادی شما را سرگر نماید.در نسخه ی سودا کاراکتر های بازی تغییر کرده اند و گرافیک بازی هم بالاتر رفته است.پس به شما پیشنهاد می شود که این بازی که توسط شرکت King ساخته شده است را از دست ندهید.هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Candy Crush Soda Saga برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های بازی Candy Crush Soda Saga:

– اضافه شدن کاراکتر های جدید به بازی

– قابلیت مشاهده ی دوستان و رقبا

– داشتن مراحل مختلف و جذاب

– قابلیت بازی به صورت چند نفره

– و…

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Candy Crush Soda Saga Candy Crush Soda Saga

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk برای اندروید 5 و بالاتر
  • حجم : 96 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR