دانلود Pipe Flow Expert 7.40 – طراحی و محاسبات سیستم‌های لوله‌کشی

دانلود Pipe Flow Expert 7.40 - طراحی و محاسبات سیستم‌های لوله‌کشی

 

دانلود Pipe Flow Expert

| نرم افزار طراحی و محاسبات سیستم‌های لوله‌کشی |

 

Pipe Flow Expert 7.40 نام یک ابزار قدرتمند و شناخته شده در زمینه انجام محاسبات مربوط به سیستم‌های لوله‌کشی است که می‌تواند کلیه نیازهای شما در این زمینه را به طور کامل تحت پوشش خود قرار دهد؛ به گونه‌ای که برای انجام این طرح‌ها و محاسبات مربوط به آن نیاز به تمامی ابزارهای مشابه به کلی حذف گردد. متخصصین این رشته می‌توانند انواع مسائل مربوط به جریان و افت فشار در یک شبکه لوله را تحلیل کرده و محاسبات دقیقی در رابطه با اینگونه طرح‌ها را به انجام برسانند. با استفاده از این نرم افزار به آسانی می‌توانید سیستم‌های لوله‌کشی ساده تا پیچیده را ترسیم و سپس آنان را تجزیه و تحلیل نمایید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور قادر است بالانس جریان و فشار در کل شبکه را مورد ارزیابی قرار دهد تا بتوانید از این نظر هم به یکی از بهترین راهکارهای موجود در این زمینه دسترسی داشته باشید.

برخلاف گذشته، این روزها طراحی بسیاری از سیستم‌ها پیش از اجرا شدن در مرحله شبیه‌سازی به اجرا درمی‌آید. این موضوع سبب می‌شود که پیش از اجرای هر نوع پروژه‌ای بتوانید با کمترین هزینه ممکن، نتایج احتمالی آن را مورد ارزیابی قرار دهید. با توجه به رشد چشم‌گیر کاربرد سیستم‌های نرم افزاری، امکان ترسیم و ارزیابی عملکرد هر نوع سیستمی به آسانی مهیا بوده و شما به آسانی می‌توانید مدل احتمالی در آینده را در فضایی نزدیک به واقعیت شبیه‌سازی کنید. ابزار فعلی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید جریان مایعات در داخل حلقه‌ها و یا شبکه‌های لوله‌کشی را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج مربوط به سیستم‌های سری و موازی در لوله‌کشی مایعات را با دقت بسیار با هم مقایسه نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Pipe Flow Expert را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pipe Flow Expert :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– مناسب برای انجام انواع محاسبات و شبیه‌سازی‌ها

– امکان طراحی و ترسیم سه‌بعدی یا دو بعدی سیستم‌های لوله‌کشی

– امکان گزارش‌گیری در فرمت پی‌دی‌اف (PDF)

– دارا بودن سیستم محاسبه‌گر کاملا خودکار با دقت بسیار بالا

– امکان مدل‌سازی انواع سیستم‌های لوله‌کشی مایعات

– اندازه‌گیری شدت جریان و فشار در لوله‌ها

– دارا بودن دیتابیس عظیم با میلیون‌ها داده مربوط به مایعات و گازها

– امکان بهره‌گیری از انواع مختلف لوله‌ها در اندازه و مواد مختلف در طرح‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pipe Flow Expert.cover1  300x192 - دانلود Pipe Flow Expert 7.40 - طراحی و محاسبات سیستم‌های لوله‌کشی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR