دانلود نرم افزار زبان عربی ویژه اربعین 2.0.1 برای اندروید

دانلود نرم افزار زبان عربی ویژه اربعین 2.0.1 برای اندروید

 

دانلود نرم افزار زبان عربی ویژه اربعین برای اندروید

| یادگیری آسان و سریع زبان عربی برای زائران اربعین |

 

زبان عربی ویژه اربعین 2.0.1 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی مخصوص سیستم‌عامل اندروید است که می‌تواند زبان عربی را ویژه پیاده‌روی اربعین به شما زائران اربعین در کربلا آموزش دهد. همانطور که می‌دانیم، هرساله میلیون‌ها نفر ار عاشقان حضرت امام حسین (ع)، برای زیارت اربعین رهسپار پیاده‌روی اربعین می‌شوند. سفر به کشور عراق و حضور در این گردهمایی بزرگ مسلمین، نیازمند آشنایی هرچند نسبی با زبان عربی است تا بتوان در شرایط مختلف با دیگر برادران و خواهران کشور دوست و همسایه عراق ارتباط برقرار کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک اپ آموزش زبان عربی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به طور خاص، ویژه‌ی پیاده‌روی اربعین و زیارت کربلا آماده شده است.

اگر که این سعادت نصیب شما شده که بتوانید به زیارت سرزمین کربلا بروید و در تلاش برای یادگیری کلمات و جملات ابتدایی به زبان عربی هستید، نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم یک ابزار سریع و ساده برای آشنایی با زبان عربی است. در قسمت مکالمات این نرم افزار بیش از 10 نوع مکالمه‌ی پرکاربرد به شکل فارسی و عربی قرار گرفته که می‌توانید با راهنمای تلفظ، آن را در مکالمات عربی خود به کار ببرید. با توجه به اهمیت احترام به شخصیت های مهم کشور همسایه و اهمیت بسیاری که برای مردم عراق دارد، در قسمت شخصیت ها نیز به صورت خلاصه و به همراه تصویر به معرفی شخصیت های عراق پرداخته شده است و شما زائران عزیز با این اپ می‌توانید کلیه نیازهای خود در زمینه یادگیری زبان عربی را مرتفع کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار زبان عربی ویژه اربعین :

– امکان شناخت فرهنگ، مردم و شخصیت‌های کشور عراق در سفر اربعین

– مناسب برای پیاده‌روی‌های اربعین جهت شناخت بهتر زبان عربی و مکالمات پرکاربرد

– دارا بودن مجموعه‌ای از مکالمات پرکاربرد در سفر به کشور عراق و زیارت کربلا

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ArbaeenApp1 84x150 - دانلود نرم افزار زبان عربی ویژه اربعین 2.0.1 برای اندروید ArbaeenApp2 84x150 - دانلود نرم افزار زبان عربی ویژه اربعین 2.0.1 برای اندروید ArbaeenApp3 84x150 - دانلود نرم افزار زبان عربی ویژه اربعین 2.0.1 برای اندروید ArbaeenApp4 84x150 - دانلود نرم افزار زبان عربی ویژه اربعین 2.0.1 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR