دانلود TemplateFx 3.0.2 Build 19027 x86/x64 – ساخت تمپلیت برای پیکربندی روتر و سوئیچ‌ها

دانلود TemplateFx 3.0.2 Build 19027 - ساخت تمپلیت برای پیکربندی روتر و سوئیچ‌ها

 

دانلود TemplateFx

| ساخت تمپلیت برای پیکربندی روتر و سوئیچ‌ها |

 

TemplateFx 3.0.2 Build 19027 x86/x64 نام نرم افزاری جدیدی است. کامپیوترهای ما، امروزه دائما به شبکه اینترنت متصل بوده و از این طریق با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. در این بین، رورتهای شبکه و سئیچ‌ها نقش مهمی را دارند که عملکرد آن‌ها در پس انجام می‌شود. با این حال، همواره باید به خاطر داشت که به منظور عملکرد صحیح، می‌بایست این تجهیزات به درستی پیکربندی شده و از صحت کارکرد آن‌ها اطمینان حاصل شود. بسیاری از این تجهیزات، از طریق دستورات خط فرمان کنترل شده و عدم وجود نرم افزارهای دارای رابط گرافیکی (GUI) برای آن‌ها، منجر به پیچیدگی در امر پیکربندی این تجهیزات شده است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید پیکربندی روترها و سوئیچ‌ها را به سادگی ایجاد و تنظیم کنید. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید تمپلیت‌هایی از داده‌های خام را ایجاد کرده و بدین ترتیب به حد قابل توجهی در صرف زمان صرفه‌جویی کنید. بدین ترتیب، شما همواره به تمپلیت‌هایی آماده دسترسی خواهید داشت که قادرندبا دستگاه‌ها و پارامترهای مختلف کار کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار ChessBase را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TemplateFx :

– ساده‌سازی فرآیند پیکربندی و عیب‌یابی تجهیزات شبکه

– عدم نیاز به یادگیری دستورات پیچیده در حین کار با روتر و سوئیچ‌ها

– امکان آماده‌سازی تمپلیت آماده برای ورود پارامترها

– امکان وارد کردن داده از طریق فایل‌های اکسل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TemplateFx.cover  300x201 - دانلود TemplateFx 3.0.2 Build 19027 x86/x64 - ساخت تمپلیت برای پیکربندی روتر و سوئیچ‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR