دانلود مسنگرام Messengram 1.0.0 برای ویندوز – ترکیب چت فیسبوک و شبکه اجتماعی اینستاگرام

دانلود Messengram 1.0.0 - مسنگرام؛ ترکیب چت فیسبوک و شبکه اجتماعی اینستاگرام

 

دانلود مسنگرام Messengram برای ویندوز

| مسنگرام؛ ترکیب چت فیسبوک و شبکه اجتماعی اینستاگرام |

 

مسنگرام Messengram 1.0.0 اپلیکیشن جدیدی که می‌تواند مسنجر فیسبوک را به همراه شبکه اجتماعی اینستاگرام در قالب یک سرویس مستقل در اختیار شما قرار دهد. در واقع این ابزار، نیاز به مراجعه جداگانه به چت فیسبوک و فضای اینستاگرام را از بین می‌برد و کاربر می‌تواند از طریق یک محیط کاربری مشترک، هر دوی این سرویس‌ها را مورد استفاده قرار دهد. با استفاده از مسنگرام، دیگر برای مراجعه به فیسبوک و اینستاگرام در ویندوز، نیازی به باز کردن تب‌های مرورگر نیست و در قالب یک اپلیکیشن زیبا و کاربرپسند می‌توانید از هردوی آن‌ها استفاده کنید.

فیسبوک و اینستاگرام، محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی آنلاین در دنیا هستند و میلیاردها کاربر فعال در دنیا دارند. با وجود آنکه این سرویس‌ها عموما بر روی موبایل استفاده می‌شوند، ولی سرویس‌های مختص وب آن‌ها نیز در دسترس قرار دارند. در واقع کاربران ویندوز، لینوکس یا مک، برای استفاده از این شبکه‌ها لازم است که به آدرس اینترنتی آن‌ها در مرورگر وب وارد شده و به حساب خود لاگین کنند تا در ادامه این شبکه‌ها از طریق مرورگرهای اینترنتی قابل دسترس باشند. اگر که شما هم همچون گوشی موبایل‌تان نیاز دارید که فیسبوک مسنجر و اینستاگرام را در قالب یک اپ یا کلاینت در ویندوز در اختیار داشته باشید، مسنگرام می‌تواند این کار را به ساده‌ترین روش ممکن برای شما فراهم کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار مسنگرام Messengram برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Messengram :

– امکان استفاده از فیسبوک مسنجر و اینستاگرام به صورت ساید بای ساید

– امکان دسترسی سریع و لحظه‌ای به تازه‌ترین رویدادها در فیسبوک مسنجر و اینستاگرام

– رایگان و متن باز بودن

– دارا بودن Light Mode/Drak Mode

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Messengram.cover1  300x200 - دانلود مسنگرام Messengram 1.0.0 برای ویندوز - ترکیب چت فیسبوک و شبکه اجتماعی اینستاگرام Messengram.cover2  300x200 - دانلود مسنگرام Messengram 1.0.0 برای ویندوز - ترکیب چت فیسبوک و شبکه اجتماعی اینستاگرام

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR