دانلود Hibernate (Real Battery Saver) 1.3 – نرم افزار کاهش مصرف باتری در اندروید

دانلود Hibernate (Real Battery Saver) 1.3 - نرم افزار کاهش مصرف باطری در اندروید

 

دانلود Hibernate (Real Battery Saver) برای اندروید

| نرم افزار کاهش مصرف باتری در اندروید |

 

Hibernate (Real Battery Saver) 1.3 نام یک نرم افزار حرفه‌ای و بسیار قدرتمند، برای کاربران دستگاه‌های روت شده/نشده است که می‌خواهند عمر باتری دستگاه خود را بهبود بخشند. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که از مصرف بالای انرژی در دستگاه اندرویدی خود خسته شده‌اید، ما برای شما نرم افزار ویژه ای را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند این مشکل را تا حد بسیاری برطرف کند. نرم افزارهای مدیریت و ذخیره انرژی بسیاری در مارکت اندروید وجود دارند، اما متد به کار گرفته شده در Hibernate (Real Battery Saver) در نوع خود بی نظیر است.

وظیفه اصلی این اپلیکیشن، قرار دادن دستگاه در حالت Hibernate است، در این حالت دمای سخت افزار گوشی یا تبلت شما تا بیشترین اندازه ممکن کاهش پیدا کرده و مصرف پردازنده‌تان در کمترین مقدار ممکن قرار می‌گیرد. همچنین تمامی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پس زمینه غیرفعال می‌شوند، در نتیجه‌ی تمام این‌ها، عمر باتری شما به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Hibernate (Real Battery Saver) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hibernate (Real Battery Saver) :

– قابلیت افزایش عمر باتری گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی

– جلوگیری از تخلیه سریع باتری

– مدیریت اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پس زمینه

– کاهش دادن توان پردازنده جهت ذخیره انرژی

– قرار دادن دستگاه در حالت Hibernate

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hibernate Real Battery Saver1 84x150 - دانلود Hibernate (Real Battery Saver) 1.3 - نرم افزار کاهش مصرف باتری در اندروید Hibernate Real Battery Saver2 84x150 - دانلود Hibernate (Real Battery Saver) 1.3 - نرم افزار کاهش مصرف باتری در اندروید Hibernate Real Battery Saver3 84x150 - دانلود Hibernate (Real Battery Saver) 1.3 - نرم افزار کاهش مصرف باتری در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR