دانلود بازی World of Warships Blitz 2.1.0 – نبرد ناوهای جنگی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی World of Warships Blitz 2.1.0 - نبرد ناوهای جنگی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی World of Warships Blitz برای اندروید

| بازی نبرد ناوهای جنگی برای اندروید + دیتا |

 

World of Warships Blitz 2.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Wargaming Group است. World of Warships Blitz یک بازی اندرویدی جدید مخصوص طرفداران سری بازی‌های اکشن و پرتنش است که از روی نسخه کامپیوتری این بازی یعنی World of Warships برای گیمرهای اندرویدی عرضه می‌شود. در جریان حالت داستانی این بازی، شما می‌ـوانید خود را در حال و هوای جنگ جهانی دوم غوطه‌ور ساخته و عضوی از این نبردهای تاریخی باشید. همانطور که می‌دانید، در طول این جنگ‌های تاریخی، ناوهای جنگی نقش پر رنگی را بازی می‌کردند. این بار شما نیز می‌توانید به نبرد پرتنش میان ناوها قدم گذاشته و حال و هوای جذابی را تجربه کنید.

این بازی اندرویدی جدید، به شما این امکان را می‌دهد که تمامی جنبه‌های مختلف یک ناو جنگی را تحت کنترل خود بگیرید و در حال و هوای جنگ جهانی دوم، شما نیز با سایر جنگنده‌ها وارد نبردی خونین شوید. این بازی به صورت آنلاین است و شما با سایر پلیرهای سراسر جهان به چالشی پر تنش و جذاب دعوت می‌شوید. هم اکنون می توانید بازی World of Warships Blitz را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی World of Warships Blitz :

– دارا بودن پردازش گرافیکی بسیار زیبا با جزئیات بسیار بالا

– امکان شرکت در نبردهای خشمگین جنگ جهانی دوم

– قابلیت کنترل کامل تمامی جنبه‌های یک ناو جنگی

– صداپردازی عالی

– آسیب‌های نزدیک به دنیای واقعی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

World of Warships Blitz1 112x150 - دانلود بازی World of Warships Blitz 2.1.0 - نبرد ناوهای جنگی برای اندروید + دیتا World of Warships Blitz2 112x150 - دانلود بازی World of Warships Blitz 2.1.0 - نبرد ناوهای جنگی برای اندروید + دیتا World of Warships Blitz3 113x150 - دانلود بازی World of Warships Blitz 2.1.0 - نبرد ناوهای جنگی برای اندروید + دیتا World of Warships Blitz4 112x150 - دانلود بازی World of Warships Blitz 2.1.0 - نبرد ناوهای جنگی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 36 + 495 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR