دانلود All in One Runtimes 2.5.0 – مجموعه نرم افزارهای کاربردی ویندوز مناسب بازی ها

دانلود All in One Runtimes 2.3.9 - مجموعه ابزارهای کاربردی ویندوز

 

دانلود All in One Runtimes

| مجموعه نرم افزارهای … NET Framework + Visual C ++ Redist + DirectX + Java |

 

All in One Runtimes 2.5.0 نام مجموعه ای از ابزارهای کاربردی قابل نصب در سیستم عامل ویندوز است که در قالب یک پکیج کامل و حرفه ای ، آماده دانلود و نصب برای شما کاربران عزیز گردیده است. احتمالا برای شما هم پیش آمده که بارها در حین اجرای یک بازی یا نرم افزار جدید ، با ارورهایی آزار دهنده و گاه نا مفهوم رو به رو شوید که راه حلی برای برطرف کردن آن نداشته باشید. در بسیاری از موارد ارورهایی که به کاربر نمایش داده می شوند ، ریشه در پیش نیازهای برنامه یا بازی نصب شده ی شما دارند. به عنوان مثال این روزها بسیاری از بازی های رایانه ، نیازمند نصب بودن دایرکت ایکس و یا دات نت فریمورک های ویندوز هستند ، در صورتی که هریک از این ها را بر روی ویندوز نصب نکرده باشید ، ممکن است با ارورهایی این چنین رو به رو شوید.

اما در این مطلب از سایت یاس دانلود ، مجموعه ای محبوب و کاربردی را برایتان آماده کرده ایم که در قالب یک پکیج ساده ، قادر است تمامی این پیش نیازها را نصب کرده و بسیاری از مشکلات عدم سازگاری و یا ارورهای ناشناخته را برطرف کند. به عنوان مثال در صورتی که شما بخواهید این نرم افزارها را تک تک دانلود و یا نصب کنید ، ممکن است مدت زمانی زیادی را لازم باشد صرف این کار کنید. اما به کمک برنامه All in One Runtimes ، تمامی نسخه های دات نت فریم ورک ، فیکس های مربوطه ، نسخه های مختلف جاوا ، دایرکت ایکس و … در اختیارتان قرار گرفته و تنها با سلیقه خودتان می توانید نسخه دلخواه را نصب کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار All in One Runtimes را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار All in One Runtimes :

– دارا بودن انواع نسخه های NET Framework جهت اجرای جدیدترین برنامه ها و بازی ها

– دارا بودن ران تایم های Visual C ++

– نسخه های مختلف DirectX

– دارا بودن Adobe Flash Player برای بازی ها و وب سایت های فلش آنلاین

– شامل Microsoft Silverlight

– دارا بودن Shockwave Player

– دارا بودن Java Runtime Environment

– دارا بودن Visual J-Sharp

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

 Visual C ++ Runtimes 2019 v14.24.28127.4
Java Runtime Environment 8 Update 231
Adobe Flash Player v32.0.0.270
Miscellaneous: Shockwave is no longer installed by default.
Visual C ++ Runtimes 2017 (replaced by 2019) )

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 398 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR